  • 11. Data: 2012-06-28 16:31:19
    Temat: Re: Jakie polecicie urządzenie wielofunkcyjne ?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 09:57:32 +0200, Chris napisał(a):

    > Mrzafka nabazgrał(a):

    > Wygląda fajnie, koszt jednego tonera to ok 180zł (wydajność 1500stron) ,
    > zamienników chyba na razie brak.

    Szczególnie wygląda fajnie to:
    w 62 sklepach od 734,00 zł do 1715,05 zł .

  • 12. Data: 2012-06-28 20:58:58
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Większość wydruków będzie czarno biała, ale niektóre z kolorami - zdjęcia.
    > Nie musi być super jakość.
    > Podajcie jakieś typy, marki, modele, żebym chociaż miała punkt
    > zaczepienia, bo nawet nie wiem czego szukać w sieci.
    > Słyszałam, że HP robi takie urządzenia w okolicy 1500 zł ale
    > eksploatacja tania bo można lecieć na podrabianych wkładach.

    Jak dużo black&white to może kombajn b/w laserowy plus plujka kolor do
    fotek?
    Bo kolor laser kombajn tani w zakupie będzie bardzo drogi w eksploatacji.

    chyba że wszystkiego dużo to może oc'e?
    http://www.oce.com.pl/products/cs163/default.aspx

    mamy, fajne to.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2012-06-29 10:16:37
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jacek nabazgrał(a):

    > Szczególnie wygląda fajnie to:
    > w 62 sklepach od 734,00 zł do 1715,05 zł .

    W dystrybucji widzę że obecnie nie ma tego modelu ... ostatnia cena to ok
    800 zł za wersję CLX-3185 i ok 1150zł za wersję CLX-3185FN

  • 14. Data: 2012-06-29 10:17:28
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

    > W dystrybucji widzę że obecnie nie ma tego modelu ... ostatnia cena to ok
    > 800 zł za wersję CLX-3185 i ok 1150zł za wersję CLX-3185FN

    Wył jeszcze model LX-3185FW za ok 1250 zł