  • 11. Data: 2016-06-06 18:52:45
    Temat: Re: Jakie pokrowce na siedzenia auta?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.06.2016 o 08:57, sirapacz pisze:

    > aha, do 18 letniego auta.

    Ja dawałem 23 letnie, więc nie rozumiem skąd zdziwienie.
    O ile fotel nie jest kompletnie zniszczony, to tapicer może zdziałać
    cuda w cenie zbliżonej do kompletu badziewnych pokrowców.

  • 12. Data: 2016-06-06 20:21:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ja dawałem 23 letnie, więc nie rozumiem skąd zdziwienie.
    > O ile fotel nie jest kompletnie zniszczony, to tapicer może zdziałać
    > cuda w cenie zbliżonej do kompletu badziewnych pokrowców.

    badziewne kosztują z 50pln
    takie lepsiejsze jakies 200pln
    no nie mów, że tapicer wyszedł ci poniżej 1kpln

    swoja droga 23 lata? toć to już weteran prawie

  • 13. Data: 2016-06-07 18:38:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.06.2016 o 20:21, sirapacz pisze:

    > badziewne kosztują z 50pln
    > takie lepsiejsze jakies 200pln

    Wszystkie są badziewne, co do zasady działania.

    > no nie mów, że tapicer wyszedł ci poniżej 1kpln

    Ale czy ktoś mówił o wymianie tapicerki?
    Fotel zazwyczaj niszczy się częściowo.
    U mnie tapicer wymieniał przetarte kawałki alcantary na fotelu kierowcy,
    plus kompletną podsufitkę i wziął 350 zł.
    Obstawiam że ten fotel to mniej niż połowa ceny.

    > swoja droga 23 lata? toć to już weteran prawie

    Oczywiście - to był youngtimer pełną gębą i z takim przeznaczeniem nabyty.
    I to rasowy - Lancia Delta Integrale.