  • 11. Data: 2010-10-07 12:16:55
    Temat: Re: Jakie opony do FZ1?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 13:25, Tytus z fabryki pisze:

    > Toz pisze, pochylenie 20 stopni to max...nie ma czym sie podniecac

    niedlugo, to do artura bedziemy mowili miszczu i kazde nasze odstepstwo
    od toku myslenia, naszego preclowego zawodnika bedzie surowo karcone, ja
    juz ide do kata sie powstydzic :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 12. Data: 2010-10-07 16:20:45
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Michał V-R" niedlugo, to do artura bedziemy mowili miszczu i kazde nasze
    odstepstwo od toku myslenia, naszego preclowego zawodnika bedzie surowo
    karcone, ja juz ide do kata sie powstydzic :-)

    No ic, bo Ci kaze jeszcze gips zjesc.
    A mam wrazenie, ze niedlugo to nasz kolega (obym siem mylil) otrzyma
    ostrzezenie od losu bo widze ze zachlysnal sie mozliwosciami torowych opon a
    niestety praw fizyki nie da sie oszukac. Na szczescie prawdopodobnie bedzie
    to mialo miejsce na torze wiec w miare bezpiecznych okolicznosciach.

    Tytus z fabryki

    P.S. Dopoki nie poprawi pozycji na moto to na pewno nie bede do niego mowil
    "miszczu"

  • 13. Data: 2010-10-07 18:09:29
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 18:20, Tytus z fabryki pisze:

> [...]
    > niestety praw fizyki nie da sie oszukac. Na szczescie prawdopodobnie bedzie
    > to mialo miejsce na torze wiec w miare bezpiecznych okolicznosciach.

    Oby nie, no ale jak sie nie przewroci, to sie nie nauczy, moze ja ten
    gips to przytrzymam. Fizyki nie oszuka, ale skad ma wiedziec, gdzie jest
    granica, skoro jej nie przekroczy? Powiem Ci, ze mu zazdroszcze
    troszeczke, tej jego zawzietosci, moze ja w przyszlym sezonie bede godny
    z nim pojechac na tor, kto wie.
    Ale reasumujac, co by nie bylo, napewno nie zaszkodzi i bedzie fajnie :-)
    PS. ale opony bedzie torowe trzeba zalozyc, bo on juz ma na przyszly
    sezon, wiec bedzie nas objezdzal i nie da nam zyc i nosa bedzie
    zadzieral :-D

  • 14. Data: 2010-10-07 20:40:16
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Michał V-R" ale opony bedzie torowe trzeba zalozyc, bo on juz ma na
    przyszly
    sezon, wiec bedzie nas objezdzal i nie da nam zyc i nosa bedzie zadzieral
    :-D

    Zebys wiedzial - ale jak chlopak przezywal kiedy nie mogl mnie zgubic przez
    jakies 2-3 kolka, malo kierownicy nie pogryzl :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 15. Data: 2010-10-07 20:50:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Paź, 22:40, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

    > Zebys wiedzial - ale jak chlopak przezywal kiedy nie mogl mnie zgubic przez
    > jakies 2-3 kolka, malo kierownicy nie pogryzl :)

    Widzę, że chłopcy świetnie się bawią preclując. Rzeczywiście powód do
    dumy jest nie móc dogonić tramwaju sportowym moto...
    > P.S. Do przyszlego sezonu to raczej KHI sie skonczy, pewnie kupi cos malego
    > i wscieklego i nie bedzie kogo ganiac...
    KHI forever, zapamiętaj to. Jeno będzie miało mniejszego braciszka. A
    poganiać? Zawsze znajdzie się jakieś 400 które dasz radę dogonić i być
    z tego dumnym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-10-08 08:38:38
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 22:40, Tytus pisze:

    > Zebys wiedzial - ale jak chlopak przezywal kiedy nie mogl mnie zgubic
    > przez jakies 2-3 kolka, malo kierownicy nie pogryzl :)

    hehe, znaczy ambitny jest i pewnie zwalil na niedogrzane opony i
    powiedzial, ze go bujalo. Wiesz zawodowowcy rzadza sie innymi prawami,
    niz my, zwykli smiertelnicy. Moze kierownicy nie pogryzl, ale napewno ze
    zlosci sobie w srodku kask zaplul :-). A tak wogole, to jak siedzialem w
    gipsie, to obiecal, ze wdepnie do mnie na browara. I myslisz, ze
    przyjechal, wylgiwal sie tylko marnymi wymowkami. Widzisz co opony
    potrafia zrobic z porzadnego niegdys czlowieka... :-)

  • 17. Data: 2010-10-08 09:57:35
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 18. Data: 2010-10-08 10:00:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-07, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > Zebys wiedzial - ale jak chlopak przezywal kiedy nie mogl mnie zgubic przez
    > jakies 2-3 kolka, malo kierownicy nie pogryzl :)

    Temperatury spadly ponizej 10 st C to juz chlopaki sobie radosnie precluja
    a ja nie mam czasu na riposte... Do meritum: rzeczywiscie powod do dumy jest
    nie moc dogonic autobusu przegubowego sportowym motocyklem :-)
    > P.S. Do przyszlego sezonu to raczej KHI sie skonczy, pewnie kupi cos malego
    > i wscieklego i nie bedzie kogo ganiac...
    KHI forever i to juz dawno powiedzialem. Jeno bardzo prawdopodobne ze dorobi
    sie mniejszego braciszka, mniejszego niekoniecznie moca :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2010-10-08 10:04:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-10-08, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > przyjechal, wylgiwal sie tylko marnymi wymowkami. Widzisz co opony
    > potrafia zrobic z porzadnego niegdys czlowieka... :-)

    Jestescie nudni jak flaki z olejem. Nawet nie ma sie z czego posmiac, dwaj
    najwieksi przesmiewcy. Preclom wam napewno za Was wstyd.

    Jak napisalem wyzej - sportowe moto powinno zniknac mi z oczu po przejechaniu
    jednego okrazenia a nie probowac mnie doganiac :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-10-08 10:11:05
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-08 12:00, AZ pisze:

    > KHI forever i to juz dawno powiedzialem. Jeno bardzo prawdopodobne ze dorobi
    > sie mniejszego braciszka, mniejszego niekoniecznie moca :-)

    Na biednego nie trafilo haha, a po za tym straciles chyba poczucie
    humoru i nie potrafisz smiac sie z postow zazdrosnikow, ktorzy ci
    zazdroszcza.
    Ja bym chcetnie pojezdzil, ale jak wiesz nie moge :-(