    From: omega_fan <o...@n...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie opinie o automacie w Toyocie Yaris MMT?
    Date: Mon, 15 Nov 2010 11:42:45 +0100

    On 11/10/2010 05:55 PM, Marcin N wrote:

    > Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości grup

    > Ilu znasz niezadowolonych użytkowników automatów?
    > Ja żadnego.

    Znam dwóch zadeklarowanych "automaciarzy", którzy kupują tylko auta z
    automatem.
    Pierwszy - bo nie lubi zmieniać biegów,
    drugi - bo żona umie jeździć tylko automatem.

    Pierwszy - ma obecnie 5 samochód z kolei z automatem, w pierwszych 3
    naprawiał skrzynie, 4-ty kupił i sprzedał nie do końca sprawny, 5-ty na
    razie jest OK.

    Drugi - ma 4-ty z kolei samochód z automatem, pierwszy naprawiał, drugi
    kupił i sprzedał zepsuty, 3-ci akurat ze skrzynią nic się nie działo,
    4-ty.... skrzynia zwalona, jak będzie miał szczęście to naprawa 3k
    netto, jak pecha to 7k netto.

    Ja dziękuję, postoję (a raczej poprzełączam sobie ręcznie).