eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie napiecie akumulatora ?Re: Jakie napiecie akumulatora ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5b46e3fc$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4906fc$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5b4924c0$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5b4d1712$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5b4d2162$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4e0391$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5b4e2fa1$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4e672e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f22cc$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f26e8$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f3da2$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f5e39$0$618$65785112@news.neostrada.pl>
    <1hycy0bf203l2.2gssl0bcjc8g$.dlg@40tude.net>
    <5b4fb7c2$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 19 Jul 2018 01:51:43 +0200
    Message-ID: <e...@4...net>
    Lines: 92
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1531957903 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 603 82.143.187.50:53586
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5156
    X-Received-Body-CRC: 233248408
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636132
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 18 Jul 2018 23:56:53 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):
    > W dniu 2018-07-18 o 23:04, J.F. pisze:
    >>> Napięcie = 14V , moc alternatora 1500W (przykładowowo) co daje
    >>> 1500W:14V=125A
    >>> Czyli mamy alternator o wydolności 125A rezystancję podstaw do wzoru
    >>> I=U/R i masz wynik.
    >>
    >> Cos ci poradze - nie licz, jak nie umiesz.
    >
    > Jak narazie nic nie policzyłeś, nie podałeś żadnego wzoru, jesteś ślepy,

    A co tu podawac, wzory sa w kazdym podreczniku.
    Tylko ty zapominasz o SEM akumulatora.

    >>> podłączają alternator pod resztę samochodu i do amperomierza a
    >>> amperomierz szeregowo z akumulatorem, bocznikując w ten sposób obwód
    >>> rozrusznika, który wpięty jest bezpośrednio do akumulatora. Jak wepniesz
    >>> amperomierz jednym stykiem do całej instalacji, łącznie z rozrusznikiem
    >>> a drugi koniec do akumulatora to amperomierz zwyczajnie jebnie, taki
    >>> 50A...inna sprawa że zwróć uwagę na najczęściej występującą skalę,
    >>
    >> Dobrze piszesz ... tylko ze do rozrusznika zawzyczaj prowadzi osobny
    >> kabel, latwo go ominac.
    >
    > Ale trzeba odpiąć kable od klemy (2szt) i spiąć je razem i podłączyć do
    > amperomierza. Trzeci kabel do rozrusznika nie odłączamy od akumulatora.

    Tylko ze mamy jeszcze inne odbiorniki.
    A nas nie interesuje prad, ktory produkuje alternator, ale ktory
    plynie przez akumulator.
    Wiec musisz amperomierz odpowiednio podlaczyc.

    >>> właśnie 50A...co całkowicie niszczy bzdurę, którą wydłubałeś wyżej:
    >>> cyt: "a moze 100A, bo kierowca ruszyl szybko, a alternator ma 200A." :)
    >>
    >> https://youtu.be/tKki89sq0XY?t=200
    >> pan tu mowi 30-40A, ale zauwaz ze przez moment jest ze dwa razy
    >> wiecej. Tak przez pol dzialki.
    >
    > Nie 2x więcej a 700A. Szacun jeśli jeździsz z taką maszyną na konsoli :)

    Nie chodzi o 700A, ale o sie dzieje jak silnik juz zaskoczy.
    Przez moment jest okolo 80A ładowania, potem spada do 30-40 ... a to i
    tak nie jest C/10h :-)

    >> https://youtu.be/YxBl_JGXnkA?t=239
    >> Tu oscyloskopu nie ma ale raz sie -60 pokazuje.
    >
    > -330A. Pisałem że jesteś ślepy.

    330+, a jak silnik zaczyna pracowac, to -60.
    A to ciagle tylko wolne obroty

    >>>> No ba, skoro potrafi dac 500A, to powinien i 500A przyjac na kl/ratę :-)
    >>> A ty mu chcesz amperomierz szeregowo... :D
    >>
    >> W czasach gdy ich uzywano, alternator nie mogl dac 500A :-)
    >
    > To ty wymóżdżyłeś te 500+ amper :D:D:D

    sam powyzej dopatrzyles sie 700 i 330.

    >>>>> Dostarcz 50A do akumulatora 50AH w minutę albo jak napisałeś 100A.
    >>>>> Fajnie wybucha czasem :)
    >>>>> W końcu 100Ax12V to 1200W/min x 60 czyli 72KWh, niezłe pierdolnięcie :)
    >>>>
    >>>> To w koncu w minute, w godzine, w sekunde, naladowany, rozladowany ?
    >>>> Okresl sie.
    >>>
    >>> Chui wi w jakim stanie jest przy rozładowaniu. Cytat podałem i opis
    >>> zdarzenia też. Z a p o m n i a ł e ś :)...przypomnieć czy się cofniesz
    >>> sam parę postów?
    >>
    >> Tak czy inaczej - nie wiesz o liczysz :-)
    >>
    >> A akumulator nie wybuchnie w czasie minuty.
    >> Chyba, ze mu odpowietrzenie zatkasz.
    >
    > Sliczny przykład. Jedno zdanie zaprzecza drugiemu.

    Jak mu sie odpowietrzenie zatka to nie trzeba 50A,
    i pol ampera rozwali w koncu.

    ale przemysl co ty chciales policzyc.

    > https://www.youtube.com/watch?v=qBnK9DK9HEU
    > Oglondywuj i dumaj, czemu wybuch.Tararara :)

    Czemu to istotnie ciekawe.
    Bo jak rozumiem - w czasie pchania, a nie ładowania.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: