  • 41. Data: 2010-07-10 19:51:21
    Temat: Re: Jakie małe autko z przyzwoit? automatyczn? skrzyni? biegów ?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=hSbjgXbDUzo

    --
    Yogi(n)

  • 42. Data: 2010-07-10 19:58:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yogi(n)" <y...@t...pl> wrote in message
    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=hSbjgXbDUzo

    Ciekawe jak to wpływa na trwałość układu kierowniczego.

  • 43. Data: 2010-07-10 20:49:13
    Temat: Re: Jakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-09 17:15, Pszemol pisze:

    > Golf to przecież kurdupel przy passacie.

    Tak wygląda bo nie ma wyciągniętej dupy. Octavia jest po prostu
    "rozciągnięta" dlatego sprawia wrażenie większej niż jest.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 44. Data: 2010-07-10 22:00:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grejon" <g...@i...pl> wrote in message

    > Tak wygląda bo nie ma wyciągniętej dupy. Octavia jest po prostu
    > "rozciągnięta" dlatego sprawia wrażenie większej niż jest.

    Nie mówię o wrażeniu tylko o platformie golf/jetta
    realnie dużo mniejszej od passata.
    Jetta też ma wyciągniętą dupę bo ma kufer ale jest
    mniejsza od passata:

    Exterior Dimensions & Weight
    Passat Komfort Jetta Limited
    Editon
    Curb Weight - Automatic (lb.) 3331 3285
    Curb Weight - Manual (lb.) No data 3230
    Wheelbase (in.) 106.70 101.50
    Length (in.) 187.60 179.30
    Width (in.) 71.70 70.10
    Height (in.) 58.00 57.40
    Track Front (in.) 61.10 60.60
    Track Rear (in.) 61.10 59.80

  • 45. Data: 2010-07-11 11:46:56
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-10 22:00, Pszemol pisze:
    > "Grejon" <g...@i...pl> wrote in message

    > Nie mówię o wrażeniu tylko o platformie golf/jetta
    > realnie dużo mniejszej od passata.

    Ale mnie tego nie tłumacz. Chciałeś potwierdzenia czy Octavia to Passat
    to Ci mówię, że tak nie jest. Hint: porównaj rozstaw osi Octavii z
    Golfem/Jettą.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 46. Data: 2010-07-12 11:08:00
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Chodziło raczej o pytanie "Octavia to passat, tak?".
    A, no tak :)
    Dokładnie - Octavia to płyta Golf / Jetta / Leon / Toledo. Passat jest o
    numer większy. A Superb dzieli płytę z Passatem z Chin.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm