  • 31. Data: 2010-07-08 09:39:45
    Temat: Re: Jakie małe autko z przyzwoitą automatyczną skrzynią biegów ?
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-07-07 15:45, Szymon Łuczak pisze:

    > Podłączę się pod wątek z pytaniem jaką skrzynię automatyczną miało
    > Renault Clio w pierwszej wersji nadwoziowej? Wie ktoś może ?

    Głowy nie dam, ale wydaje mi się że AD4
    pozdr.Seba

  • 32. Data: 2010-07-08 10:08:49
    Od: b <b...@g...com>

    > z Passata, ale zdaje sie wstawili w plyte podwoziowa jakis kawal blachy i z
    > tylu jest tyle miejsca ze az ...dziwnie to wyglada :-)
    > tyle ze to zdaje sie dosc ciezkie jest, jezdzilem 1.8T (160KM) i osiagi sa
    > takie sobie, zeby jakos jechalo trzeba krecic silnik dosc wysoko,

    tam jest zmodyfikowana plyta z paska, ale czesi chyba zakrzywili
    gdzies czasoprzestrzeń,
    bo superb ma jakos 4,8m a pasek 4,7m a miejsca jest przepastnie wiele.

    do superba najlepiej sie sprawdza sie 2.0 TDI 170 KM i dynamiczny i
    oszczedny....
    1,8 - daje juz rade, nieporozumieniem jest 1,4 122KM

    ja jezdzilem wersja 4x4 z 3,6 V6 FSI i DSG. Wrazenia z jazdy
    rewelacyjne,
    kultura pracy silnika wspaniala, ale niestety łykał sporo - kolo
    17litrow...

  • 33. Data: 2010-07-08 11:42:39
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 07 lip 2010 o 21:38 GMT, Michal napisał(a):

    > generalnie kazdy wynalazek ze sprzeglem hydrokinetycznym
    > ma spory uslizg na tymze sprzegle i sporo mocy idzie w piach...
    > przy malym silniczku benzynowym gdzie brakuje momentu obrotowego by tym
    > jakos jezdzic.

    To nie tak do konca jak piszesz, bo uslizg jest tylko do pewnego stopnia, a
    dzieki uslizgowi, silnik moze wejsc na wieksze obroty, osiagnac szybciej
    duzy moment obrotowy i moc wzgledem predkosci samochodu, dzieki temu daje
    to lepsze efekty przy przyspieszaniu, chociaz przy zsumowaniu strat i
    zyskow bilans wychodzi prawie na zero :(

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 34. Data: 2010-07-09 07:57:28
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-07 21:51, Pszemol pisze:

    > Niestety nie handlują skodami w USA gdzie mieszkam....
    > A z którego VW tego "superb" zrobili? Octavia to passat, tak?

    Golf. Dłuższy, bardziej nadmuchany ale jednak Golf.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 35. Data: 2010-07-09 09:19:51
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Grejon pisze:

    > Golf. Dłuższy, bardziej nadmuchany ale jednak Golf.

    A jesteś tego pewien? Bo też mi się obiło, że to płyta Passata, tylko
    dłuższa, bo Passata oferowanego w Chinach, o takiego:
    http://www.vw.com.cn/cn/zh/models/PassatXinLingYu.ht
    ml

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 36. Data: 2010-07-09 16:07:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-09 09:19, LEPEK pisze:

    > A jesteś tego pewien? Bo też mi się obiło, że to płyta Passata, tylko
    > dłuższa, bo Passata oferowanego w Chinach, o takiego:
    > http://www.vw.com.cn/cn/zh/models/PassatXinLingYu.ht
    ml

    Chodziło raczej o pytanie "Octavia to passat, tak?".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2010-07-09 17:15:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Grejon" <g...@i...pl> wrote in message

    > Golf. Dłuższy, bardziej nadmuchany ale jednak Golf.

    Golf to przecież kurdupel przy passacie.

  • 38. Data: 2010-07-09 17:16:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> wrote in message

    ml

    > Chodziło raczej o pytanie "Octavia to passat, tak?".

    A jeśli tak, to nie golf tylkojeśli już to jetta, bo octavia ma kufer z tyłu
    a golf ma klapę jak poldek. Czyli octavia to raczej małe autko...
    Myślałem że to jakiś pociotek passata a jesli to platforma golf/jetta
    to znaczy się maluch.

  • 39. Data: 2010-07-10 09:03:37
    Od: JD <j...@g...com>

    On Jul 7, 8:50 pm, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > moja żona jeździ corolką z 2006 roku
    > jak na razie 86 tys km i bez zarzutu, spalanie miasto około 7l/100 trasa
    > około 5l/100

    Mialem taki samochod (1.6l benzyna, innych z automatem chyba nie
    bylo). W moim przypadku palil on 8~10l/100 miasto, 7l/100 trasa.

    Automat starego typu, czterobiegowy ale w normalnej eksploatacji
    sprawdzal sie bardzo dobrze (przelozenia przesuniete w gore ze wzgledu
    na konwerter momentu). Piaty bieg przydalby sie przy predkosciach
    sporo przewyzszajacych te dozwolone na autostradzie. Dobrze byloby tez
    miec blokade konwertera momentu - zawsze ten 1l/100 na trasie mniej i
    wiecej mocy przy wyzszych predkosciach.

    Jesli ktos zna samochod z taka skrzynia to prosze o namiar
    (najchetniej Toyota).

    JD

  • 40. Data: 2010-07-10 19:50:08
    Temat: Re: Jakie małe autko z przyzwoit? automatyczn? skrzyni? biegów ?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > A tak w ogole, to znalazlem wlasnie swietny filmik:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MLHWgAmx3Iw
    > co tu sie moglo stac?

    Zabezpieczenie przed kradzieżą.

    --