  • 1. Data: 2015-08-24 09:36:26
    Temat: Jakie laserowe urządzenie wielofunkcyjne?
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Szukam taniego w zakupie i eksploatacji laserowego urządzenia
    wielofunkcyjnego.
    Wydruki dość często, ale niewielkie ilości stron.
    Wymagania:
    - WiFi,
    - Wystarczy monochromatyczne,
    - Nie za duże gabaryty,
    - Dobrze by było gdyby była możliwość kopiowania bez użycia komputera,
    - Raczej urządzenie popularne, żeby nie było problemów z dostępnością tanich
    zamienników materiałów eksploatacyjnych.

    Co możecie mi poklecić?

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 2. Data: 2015-08-24 14:27:48
    Temat: Re: Jakie laserowe urządzenie wielofunkcyjne?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Marcin G. wrote:
> [...]
    > - Raczej urządzenie popularne, żeby nie było problemów z dostępnością
    > tanich zamienników materiałów eksploatacyjnych.

    Brother DCP-L2520DW

  • 3. Data: 2015-08-24 15:52:34
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Brother DCP-L2520DW

    No fajnie, a jeszcze jakby miało podajnik ADF do skanowania
    wielu kartek ?

    Pozdrawiam,
    Alekasander.

  • 4. Data: 2015-08-25 09:27:36
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Brother DCP-L2520DW

    Wygląda interesująco, tylko nie znalazłem informacji, czy jest możliwość
    kopiowania dokumentów bez użycia komputera (jak ksero).

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 5. Data: 2015-08-25 09:32:14
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Marcin G. wrote:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Wygląda interesująco, tylko nie znalazłem informacji, czy jest możliwość
    > kopiowania dokumentów bez użycia komputera (jak ksero).

    "DCP-L2520DW oferuje funkcje drukowania w czerni i bieli, kopiowania
    oraz skanowania."

    Za http://www.brother.pl/printers/all-in-one-laser/dcp-
    l2520dw#overview

  • 6. Data: 2015-08-25 09:39:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Aleksander wrote:

    > No fajnie, a jeszcze jakby miało podajnik ADF do skanowania
    > wielu kartek ?

    W tej klasie to raczej LAN niż WiFi, np. Brother DCP-L2540DN

  • 7. Data: 2015-08-25 09:43:08
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]

    > tanich

    > zamienników materiałów eksploatacyjnych.

    SAMSUNG SCX-3400

    Ja mam wersje bez ADF - to był błąd

    http://blog.tonercartridgedepot.com/images//Samsung_
    SCX-3400_Series_Pic_02.jpg

    Nie wiem czy przypadkiem nie ma nowego modelu w tym segmencie.

    Oryginalny toner kosztuje około 250 PLN brutto na 1500 stron realnie
    wychodzi około 2000.

    Startowy jest na 700 mam już 1500 :).

    Xero bez kompa, WIFI skanowanie do folderu sieciowego na komputer/nas
    PDF,JPG i wiele innych.

    Nawet działa.

    Buniek

  • 8. Data: 2015-08-25 13:05:47
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-24 o 09:36, Marcin G. pisze:
    > Szukam taniego w zakupie i eksploatacji laserowego urządzenia
    > wielofunkcyjnego.
    Od 2 lat mam Brothera DCP7070DW.
    Spełnia wszystkie Twoje wymagania z tym, że nie każdy tani zamiennik się
    sprawdza. Będziesz musiał wypraktykować, jaki zadziała jak należy.
    Jacek

  • 9. Data: 2015-08-25 23:46:45
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > W tej klasie to raczej LAN niż WiFi, np. Brother DCP-L2540DN

    Warto zaznaczyc, ze "zrobienie" WiFi z LAN-a nieduzym kosztem to nie
    problem.

  • 10. Data: 2015-08-26 21:39:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-08-25 o 09:27, Marcin G. pisze:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    > Wygląda interesująco, tylko nie znalazłem informacji, czy jest możliwość
    > kopiowania dokumentów bez użycia komputera (jak ksero).

    Jest.
    Bardzo fajnie w sumie działa ta maszynka. Zamienniki tanie, a jak nie
    boisz się zasypać proszku to już zupełnie taniutko wychodzi.

    --
    Irokez