  • 1. Data: 2015-08-22 07:09:04
    Temat: Windows 10 i ekran dotykowy
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Poszukuję sterownika do ekranu dotykowego dla Windows 10 32 bit.
    Dla kompa HP x360 convertible.

    HP na swojej stronie ma sterowniki, ale tylko dla Windows 8.1 w wersji
    64 bit.
    I zlewa inne potrzeby.

    Jak i gdzie znaleźć stery dla Win 32?
    Żaden sprzętu w menadżerze urządzeń nie figuruje jako nieznany, więc
    nawet nie wiem jakiego drivera brakuje

  • 2. Data: 2015-08-22 18:04:35
    Temat: Re: Windows 10 i ekran dotykowy
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    news:mr905f$ome$1@node1.news.atman.pl ...
    : Poszukuję sterownika do (...)
    :
    : HP (...) ma sterowniki, ale tylko dla Windows 8.1 w wersji
    : 64 bit.
    : (...)
    :
    : Jak i gdzie znaleźć stery dla Win 32?
    : Żaden sprzętu w menadżerze urządzeń nie figuruje jako nieznany,
    : więc nawet nie wiem jakiego drivera brakuje
    :

    No wiesz, jeśli nie ma tego na stronie producenta, to raczej d**a blada, ale
    może wypróbuj DRIVER DETECTIVE ? Tyle, że za możliwość pobrania sterowników
    (wielu) trzeba zapłacić circa 100 złociszy (w $ chyba), lecz wtedy masz sprawę
    na rok
    załatwioną w sposób totalny: wszystkie stery, jakich potrzebujesz są w jednym
    miejscu, i ichni "agent" sam wykrywa co wymaga nowszych, czy w witrynie takie
    są, po czym ściągasz je jedym kliknięciem. Po prostu rewelacja.
    Ichnia strona to: http://www.drivershq.com/
    Daj znać jak Ci poszło!

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 3. Data: 2015-08-22 18:44:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 22 Aug 2015 07:09:04 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > I zlewa inne potrzeby.
    >
    > Jak i gdzie znaleźć stery dla Win 32?
    > Żaden sprzętu w menadżerze urządzeń nie figuruje jako nieznany, więc

    Sprawdź w menedżerze urządzeń na zakładkach ze szczegółami Identyfikator
    sprzętu - i po tym szukaj.

    [ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach ]
    [ możesz śmiało zapomnieć. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 4. Data: 2015-08-22 22:18:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.08.2015 o 18:44, Przemysław Ryk pisze:

    > Sprawdź w menedżerze urządzeń na zakładkach ze szczegółami Identyfikator
    > sprzętu - i po tym szukaj.

    Tak właśnie robiłem, ale tego urządzenia po prostu brak.
    Powrzucałem różne sterowniki w ten sposób (dla brakujących urządzeń), od
    różnych producentów sprzętu i nic w kwestii dotyku się nie poprawiło.
    Chyba zainstaluję jako drugi system Win 64 bit i zobaczę pod jakim ID
    tam występuje ekran dotykowy.

  • 5. Data: 2015-08-24 16:48:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22.08.2015 o 22:18, Cavallino pisze:

> [...]
    > różnych producentów sprzętu i nic w kwestii dotyku się nie poprawiło.
    > Chyba zainstaluję jako drugi system Win 64 bit i zobaczę pod jakim ID

    Droga okazała się słuszna, bo dzięki instalacji Win 64 udało się
    odczytać ID sprzętu, a potem już było z górki.

    Okazało się, że brakuje drivera:
    Intel Inter-Integrated Circuit (I2C).

    Google pomogło znaleźć sterownik, przypasił od jakiegoś Della.
    3 pliczki, niecały 1 MB i dotyk działa, a kompa można używać także jako
    tabletu.