  • 1. Data: 2015-08-24 18:20:20
    Temat: Problem z kartą MicroSD
    Od: "TheGhost" <m...@A...PL>

    Witam!

    Otóż problem jest następujący. Miałem w telefonie z Androidem kartę MicroSD
    2GB. Kupiłem do telefonu kartę 8GB, a więc siłą rzeczy karta 2GB stała się w
    owym telefonie nie potrzebna. Pomyślałem - wezmę adapter SD i przełoże ją do
    aparatu fotograficznego (co też uczyniłem, jakaś małpka z Lidla czy Aldika
    m-ki Traveller Digital Camera DC140, takie
    cuś -https://www.youtube.com/watch?v=sN9qsncnmo8 ). Nie bylo problemu.
    Zdjecia zapisywały się normalnie. Z poprzednią kart e SD (jakieśtam 256MB,
    Kingston chyba). Podłączyłem aparata do komputera i chciałem zgrać zdjęcia
    (WinXP). Normalnie zainstalowało się jako napęd USB, więc nie było problemu.
    Patrzę co tam jest i widzę pliki systemowe androida, pośród których
    absolutnie nie ma żadnych zdjęć. Wziąłem czytnik kart SD i próbuję przez
    czytnik. To samo. Przekładam kartę do aparatu - zdjęcia są. Usunąłem pliki
    systemowe andka z karty SD. Katalog czysty - nie ma nic. Przekładam karte do
    aparatu - zdjęcia są. Po podłączeniu do PC nie widac ich (zarówno przez
    aparat jak i przez czytnik kart SD). Próbowałem przez telefon - tez to samo.
    Teraz pytanie - co sie dzieje i jak z\gac zdjecia?

    Pozdrawiam, M.

    P.S. próbowałem PQMagic (moze jest jakas dodatkowa partycja, ale widzi tylko
    dyski (nie widzi kart SD)

  • 2. Data: 2015-08-24 20:05:37
    Temat: Re: Problem z kartą MicroSD
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-08-24 18:20, TheGhost wrote:
> [...]
    > widac ich (zarówno przez aparat jak i przez czytnik kart SD). Próbowałem
    > przez telefon - tez to samo. Teraz pytanie - co sie dzieje i jak z\gac

    Głupie pytanie: czy masz włączone pokazywanie ukrytych folderów i plików?

    Piotr

  • 3. Data: 2015-08-26 10:10:17
    Od: " 666" <...@...6>

    A ten aparat nie ma jakiegoś kabelka do zgrywania?

    -----
    "TheGhost" <m...@A...PL> wrote in message
    > Przekładam kartę do aparatu - zdjęcia są.
    [...]

  • 4. Data: 2015-08-26 10:13:37

    Oj, nie doczytałem, że za pierwszym razem podłączałeś aparat kabelkiem.
    Ustaw w menu aparatu odpowiedni tryb "widzenia" aparatu (plików) przez komputer.
    Ewentualnie spróbuj odczytać jakimś innym systemem, niż XP.

    -----