  • 1. Data: 2015-08-22 15:39:01
    Temat: Jak rozklejacie zewnetrzny zasilacz?
    Od: " 666" <...@...6>

    No już kilka różnych sztuk mi się zebrało, że też w XXI wieku nie mozna zrobić
    pudełka zasilacza z nieprzecierającym się przy
    wyjściu przewodem :-(
    Podchodzicie do puszki zasilaczy nożem, śrubokrętem, opukiwaniem, serwisowym
    narzędziem katalogowym nr DeLe06327x81593y czy jeszcze
    inaczej?

  • 2. Data: 2015-08-22 16:36:30
    Temat: Re: Jak rozklejacie zewnetrzny zasilacz?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-22 o 15:39, 666 pisze:
> [...]
    > Podchodzicie do puszki zasilaczy nożem, śrubokrętem, opukiwaniem,
    > serwisowym narzędziem katalogowym nr DeLe06327x81593y czy jeszcze inaczej?
    Sposobem, panie, sposobem.
    W zasilaczu Della, jaki rozbierałem był gumowy pasek zaczepiany w czym
    rodzaju gniazda w obudowie. Takie coś:
    http://i91.twenga.com/informatyka/zasilacz-sieciowy-
    do-laptopa/zasilacz-do-laptopa-dell-tp_5774671482569
    794893f.jpg
    Korzystając z tego tego gniazda łatwo można było grubym śrubokrętem
    rozszerzyć, aż kawałek puści i potem już bułka z masłem.
    Rozbierałem kiedyż zasilacz HP (ale od drukarki) i ten się nie poddawał
    i musiałem go rozciąć dookoła dremelem.
    Skoro kabel jest przetarty, a nie miałbyś punktu zaczepienia, jak w
    Dellu, to utnij kabel przy samej obudowie, wciśnij co zostało do środka
    i wykorzystaj ten otwór do rozszerzenia.
    JAcek

  • 3. Data: 2015-08-23 00:02:26
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 22.08.15 o 15:39, 666 pisze:
> [...]
    > Podchodzicie do puszki zasilaczy nożem, śrubokrętem, opukiwaniem,
    > serwisowym narzędziem katalogowym nr DeLe06327x81593y czy jeszcze inaczej?

    Przyłóż duży nóż do linii sklejenia, z wyczuciem uderz w niego młotkiem
    i puści.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 4. Data: 2015-08-23 01:42:04
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    " 666" <...@...6> wrote in message news:mr9u1o$cur$1@news.supermedia.pl...
> [...]
    > :-( Podchodzicie do puszki zasilaczy nożem, śrubokrętem, opukiwaniem,
    > serwisowym narzędziem katalogowym nr DeLe06327x81593y czy jeszcze inaczej?

    kupujemy na allegro drugi bo szkoda czasu tracić skoro za 30-80zł kupujesz
    drugi, chyba że komuś się nudzi bardzo albo musi na już mieć to wtedy w
    zależności od zasilacza ale młotek zazwyczaj się przydaje ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2015-08-23 09:18:24
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

> [...]
    > Podchodzicie do puszki zasilaczy nożem, śrubokrętem, opukiwaniem,
    > serwisowym narzędziem katalogowym nr DeLe06327x81593y czy jeszcze inaczej?

    młotek, walisz z wyczuciem i często te sklejone zgrzane łączenia puszczają

  • 6. Data: 2015-08-23 09:45:33
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "mkonst" <m...@n...pl> wrote in message
    > Przyłóż duży nóż do linii sklejenia, z wyczuciem uderz w niego młotkiem i
    > puści.

    dokladnie tak, wazne zeby noz nie byl zbyt ostry, ale za to przylegal
    jak najwieksza powierzchnia

    --
    http://db.org.pl/

  • 7. Data: 2015-08-23 09:54:21
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "X-Man" <k...@w...pl> wrote in message
    > kupujemy na allegro drugi bo szkoda czasu tracić skoro za 30-80zł kupujesz
    > drugi

    ekhm, 30 pln to chyba za chinski ogrzewacz powietrza

    bo markowe zasilacze za 30 pln beda mialy zwykle malo typowe koncowki

    > chyba że komuś się nudzi bardzo albo musi na już mieć

    za 80 pln mozna kupic kilka-kilkanascie kabli na kazda okazje,
    a cala wymiana - otwarcie, przelutowanie, zaklejenie to
    maksimum 10 minut pracy

    i dalej ma sie porzadny zasilacz (z chinskim kablem) a nie calkowite
    byle co

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2015-08-23 10:48:35
    Od: " 666" <...@...6>

    Do linii wzdłuż zasilacza (z boku), czy przy krótszym boku?

    -----

  • 9. Data: 2015-08-23 11:23:10
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > Podchodzicie do puszki zasilaczy nożem, śrubokrętem, opukiwaniem,
    > serwisowym narzędziem katalogowym nr DeLe06327x81593y czy jeszcze inaczej?
    A tak z ciekawości, długo taki regenerowany zasilacz
    skutecznie i bezpiecznie popracuje ?

    --
    p03

  • 10. Data: 2015-08-23 20:19:18
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-23 o 11:23, P03 pisze:
    > A tak z ciekawości, długo taki regenerowany zasilacz
    > skutecznie i bezpiecznie popracuje ?
    Wymiana przetartego/przełamanego przewodu to żadna regeneracja.
    Samej elektroniki to chyba nikt nie naprawia, a otwarcie i sklejenie
    obudowy szkodzi tylko tyle ile jest uszkodzeń mechanicznych po takiej
    operacji. Mi się udało prawie bez śladu otworzyć zasilacz od Della i już
    3 lata działa z tym samym przewodem, jaki był uszkodzony (ale 6 cm
    krótszym).
    Żebyś czasem nie myślał, że jak coś ma odpowiedni "papier" to od razu
    jest bezpieczne, a po amatorskiej naprawie naraz staje się bombą z
    opóźnionym zapłonem czy czymś w tym rodzaju.
    W Dreamlinerach paliły się nowe baterie litowe, a odpowiedni papier miały.
    Jacek