    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 4 Apr 2014 04:46:57 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 10:43:12 UTC+2 użytkownik Jarek Pudelko napisał:

    > BTW, sugerujesz, ze zasadne jest istnienie dokumentu potwierdzajacego
    >
    > ISTNIENIE rzeczy, ktora NIE ISTNIEJE? :)
    >

    > No chyba, ze to byla interpretacja przepisow, a nie Twoja opinia to
    >
    > wtedy ok :)
    >

    > --
    >
    > jarek

    Pewno jest jakaś ustawa która to reguluje. Jak w niej napisali że warunkiem
    wyrejestrowania jest przedstawienie kwitu ze stacji złomującej to dokąd takiego
    papieru nie ma to znaczy że samochód istnieje. Nie ja wymyślam w Polsce przepisy, a
    szkoda. Jest jeszcze jedna metoda. Jak ukradną to można wyrejestrować. Ale jeśli to
    będzie lipna kradzież że są na to paragrafy. Przepis z OC że zawsze musi mieć jest
    według mnie bzdurny. Powinny być wyjątki. Na przykład samochód zabytkowy w czasie
    rekonstrukcji. Taki samochód przez wiele lat może być zdemontowany i części mogą być
    popakowane w kartony. Inny przykład to jak ktoś chce sobie zrobić z karoserii klatkę
    na króliki. Wszystko z wyjątkiem karoserii sprzedał albo po trochu oddał na złom. I
    musi płacić OC bo samochód nie został wyrejestrowany. A tego samochodu nie ma, jest
    klatka na króliki. Nie ma zakazu przerabiania karoserii na klatkę na króliki.