  • Data: 2014-04-07 10:12:02
    Temat: Re: Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-07 09:59, Jarek Pudelko pisze:

    > Udzieliles bardzo dokladnej odpowiedzi - szacunek. Co nie znaczy, ze nie
    > mozna sie przyczepic do ustawy :)

    > To jest nie na temat - chce sprzedac wszystkie czesci z pojazdu BEDACEGO
    > w eksploatacji, a nie wycofanego z eksploatacji, a o takim mowi ustawa.
    > W ktorym momencie pojazd zaczyna byc "wycofany" z eksploatacji?

    Sam sobie odpowiem :)

    [...]
    Ustawa o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji definiuje pojazdy
    wycofane z eksploatacji - jako pojazdy stanowiące odpad w rozumieniu
    przepisów o odpadach. Odpady oznaczają każdą substancję lub przedmiot,
    których posiadacz pozbywa się, zamierza pozbyć się lub do ich pozbycia
    się jest zobowiązany.
    [...]

    Czyli jesli chce sie czegos pozbyc to jest to odpadem... Zatem hmm
    sprzedajac lusterka bo chce sobie zalozyc inne, ladniejsze to stare sa
    uznawane za "odpad" bo chce sie ich pozbyc? :)
    I zeby je sprzedac musze miec zarejestrowana dzialalnosc obrotu odpadami? :)

    OMG... a ja tyle roznych rzeczy zmienilem w motocyklu...

    --
    jarek