  • Data: 2016-11-19 09:58:30
    Temat: Re: Jakie autko wybrać?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .11.2016 o 09:50 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Ano właśnie niekoniecznie.
    > Przykład - Duster 4x4 1.5dci.
    > W mieście 8, na autostradzie 8, ale przy 120 km/h.
    > Każde +10 km/h powoduje wzrost zużycia o 1,5 l.
    >
    > Duster 1.2 tce - na trasie pali tyle samo, a nawet mniej.
    > W mieście zgodnie z regułą - nieco więcej.

    Nie będę się spierał, nigdy nie jeździłem Dusterem z tymi silnikami.
    Ale skoro sam piszesz "Duster 1.2 tce - na trasie pali tyle samo, a nawet
    mniej." - to pewien margines błędu w Twojej ocenie istnieje i moja teza
    odnośnie spalania może być i w tym przypadku prawdziwa:-) Poza tym jak z
    mocami tych silników? zazwyczaj słabszy silnik w tej samej budzie na
    autostradzie pali więcej.

    TG