  • Data: 2009-11-20 04:11:58
    Temat: Re: Jakie akku AA
    Od: "Norbert" <x...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > W przyszly poniedzialek w Lidlu pojawia sie akumulatory "marki" (prawie)
    > Tronic
    > www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091123.p.Akumula
    torki_
    > do wyboru:
    > 4 x AAA 900 mAh, 1,2V
    > 4 x AA 2500 mAh, 1,2V
    > 2 x C 4000 mAh, 1,2 V
    > 2 x D 4500 mAh, 1,2 V
    > 1 x blok 200 mAh, 9V
    > za 12.99 zl/komplet
    > www.blog.koltys.net/2009/01/28/tanie-akumulatorki
    > www.blog.koltys.net/2009/01/29/2500-mah-razy-cztery
    > a nawet ladowarka (wlasciwie transformator) za 24.90:
    > www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20091123.p.Ladowar
    ka_z_wtyczka

    > Gdyby ktos koniecznie chcial przetestowac kolejna serie akumulatorow... :>

    Mam takie 4AA i 4 AAA, BC-700 mniej wiecej potwierdza pojemnosci, przy
    wyzszych natezeniach nie radza sobie najlepiej, dlatego mozna ich uzywac co
    najwyzej w jakims kompaktowym aparacie, albo po prostu w lampce rowerowej ;)
    Polecam tez rozmiar D, nigdzie nie kupisz ogniw D w takiej cenie, dzialaja w
    starej halogenowej latarce, super :)
    Na 4AA Pentax K-x ledwo rusza, swiezo naladowane i odlezane 3h.
    Pozdrawiam
    Norbert