  • 11. Data: 2012-06-25 09:40:49
    Temat: Re: Jakie PDA z Windows Mobile?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Funka nabazgrał(a):

    > Jakie PDA z Windows Mobile warto kupić?
    > Proszę o opinie w oparciu o własne doświadczenia.
    > Opis zalet i wad byłby bardzo cenny.

    Ja by co mam na zbuciu Asusa A639N
    http://www.proline.pl/?prodid=ASUS+A639N

    Jedynie trzeba dokupić rysik za 2 zł bo mój się złamał z zaposowego nie mogę
    znaleźć, gdzieś nawet mam do niego starą AM.

  • 12. Data: 2012-06-25 13:41:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Funka wrote:

    > Ale urządzenia z tym systemem nadal istnieją i taki
    > sprzęt, przynajmniej używany, można kupić.
    > Nie moja wina, że niektóre programy zostały napisane
    > właśnie na ten system.

    mam do zbycia HP ipaq 614c...

    przy okazji to jest też smarfone.

  • 13. Data: 2012-06-26 08:28:01
    Od: "Funka" <F...@f...com>

    Bardzo dziękuję za wszystkie uwagi i propozycje.
    Jeszcze nie podjęłam decyzji.

    Czy ktoś może wie jak znaleźć listę wszystkich
    palmtopów pracujących pod Windows Mobile
    z wyszczególnionymi ich parametrami?
    Nie udaje mi się znaleźć takiej listy.
    System operacyjny to podstawowe kryterium,
    natomiast warto również porównać inne dane.

    Pozdrawiam
    Funka

  • 14. Data: 2012-06-26 23:22:35
    Od: 2late <d...@w...pl>

    http://tinyurl.com/79xo8a4

  • 15. Data: 2012-06-26 23:34:30
    Od: "Funka" <F...@f...com>

    > http://tinyurl.com/79xo8a4

    Bardzo Ci dziękuję.
    Ze strony www.gsmarena.com czasem korzystałam
    w celu porównania parametrów jakichś komórek.
    Czy możesz napisać gdzie i jak zadajesz na tej
    stronie cechy by uzyskać listę odpowiednich
    urządzeń ?

    Pozdrawiam
    Funka

  • 16. Data: 2012-06-27 00:39:50
    Od: "Funka" <F...@f...com>

> [...]
    > w celu porównania parametrów jakichś komórek.
    > Czy możesz napisać gdzie i jak zadajesz na tej
    > stronie cechy by uzyskać listę odpowiednich

    Już wiem. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    Funka

  • 17. Data: 2012-06-27 09:26:57
    Od: 2late <d...@w...pl>

    http://www.gsmarena.com/search.php3