    From: OMSON <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jakie CPU+MoBo+RAM do audio (produkcja)?
    Date: Fri, 20 Aug 2010 15:02:03 -0700 (PDT)

    On 20 Sie, 16:14, Hebe <a...@a...aa> wrote:

    > Zapomniałem dodać - chcę podkręcać (jak się uda, to do 4GHz). Z płyt na
    > P55 myślę np. o:
    >
    > MSI GD55 (336zł)
    > Gigabyte GA-P55-UD3 (460zł)
    > Asus P7P55D (430zł)
    >
    > Która będzie stabilna i wydajna po OC? (na USB3 / SATA3 mi nie zależy)

    Wróżką nie jestem ale wydaje mi się, że z wymienionych właśnie
    Gigabyte (UD3 - ultra durable) nada się pod O/C.
    Tylko, że MoBo to tylko jeden z decydujących czynników. Zależy jeszcze
    od CPU, RAM, PSU i utrafienia ostawień BIOSu.

    > W jaki sposób objawiają się te kaprysy?

    W taki, że najlepiej mieć możliwość wymiany jeśli będzie sprawiał
    problemy/nie zechce współpracować z płytą.

    > Jeśli nie Goodram, to może jakieś G.Skill lub OCZ. Pytanie - które
    > dokładnie? (jeśli chodzi o taktowanie to pewnie przydałoby się 1600?)

    Myślę, ze jakiś Patriot lub po prostu Kingston (te ostatnie może nie
    są jakieś mega-wystrzałowe ale przynajmniej sprawiają najmniej
    problemów w większości konfiguracji).

    > Nawet przy taktowaniu zwiększonym o 1GHz+ ? Nie widzę tego.

    No wiesz, kolejne informacje od Ciebie nieco zmieniły kontekst mojej
    wcześniejszej wypowiedzi ;)

    Pzdr, OMSON