  • Data: 2010-08-20 14:14:00
    Temat: Re: Jakie CPU+MoBo+RAM do audio (produkcja)?
    Od: Hebe <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

    > Gigabyte to dobry wybór IMHO.

    W sumie współcześnie jest z czego wybierać jeśli chodzi o płyty..
    Gigabyte, Asus, MSI - wszyscy mają coś solidnego w ofercie. Nawet Asrock
    podobno się poprawił ;-)

    Zapomniałem dodać - chcę podkręcać (jak się uda, to do 4GHz). Z płyt na
    P55 myślę np. o:

    MSI GD55 (336zł)
    Gigabyte GA-P55-UD3 (460zł)
    Asus P7P55D (430zł)

    Która będzie stabilna i wydajna po OC? (na USB3 / SATA3 mi nie zależy)

    > Tu jednak unikałłbym tej marki na Twoim miejscu (bywa kapryśny) ;)

    W jaki sposób objawiają się te kaprysy?
    Jeśli nie Goodram, to może jakieś G.Skill lub OCZ. Pytanie - które
    dokładnie? (jeśli chodzi o taktowanie to pewnie przydałoby się 1600?)

    > To nie wydawaj :) Przecież Core i to energooszczędne klocki -
    > wystarczy Ci BOX-owy cooler.

    Nawet przy taktowaniu zwiększonym o 1GHz+ ? Nie widzę tego.

    > Jak wyżej. Pamiętaj tylko, aby biblioteki sampli trzymać na fizycznie
    > drugim dysku - to ważne!

    Jeden systemowy, na innym zasoby (właśnie sample itp.) i jeszcze jeden
    (wolniejszy) podłączany tylko z okazji robienia backupu.

    Hebe