  • Data: 2010-04-06 13:42:59
    Temat: Re: Jaki zoom zamiast Canona EF-S 17-85mm f/4-5,6 IS USM ?
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Latet napisał(a):

    > A jak się on ma jakościowo do Sigmy 18-50mm f/2,8 EX DC HSM MACRO?
    >
    > Bo cenowo - są zbliżone:
    > Sigma 18-50mm f/2,8 EX DC HSM MACRO - $420,
    > Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Aspherical [IF] - $460
    > a ze stabilizacją (VC = Vibration Compensation) :
    > Tamron SP AF 17-50mm f/2.8 XR Di-II VC LD Aspherical (IF) - $650
    >
    > Który z nich jest lepszy pod względem optycznym?
    > Tamron nieco szerszy, Sigma bardziej "makro"...
    > Gdzieś czytałem, że do Canona lepiej zakładać Tamrony niż Sigmy...?

    Podchodziłem kiedyś do tej Sigmy, bo wydaje mi się, że ma ładniejszy
    bokeh niż Tamron, ale dałem sobie spokój, bo - jak większość Sigm, które
    próbowałem z moim 350D - miała problemy z trafnością AF. Zresztą z
    Tamronem też trzeba uważać/trafić. Ja w końcu kupiłem Canona 17-55, ale
    to inny pułap cenowy, więc nie namawiam.

    --
    Mirek