  • 1. Data: 2002-12-10 17:51:53
    Temat: Jaki wybór
    Od: "KAMIL" <k...@w...pl>

    Witam Wszystkich Grupowiczów
    Mam do Was pytanie:
    Jakie są możliwości podłączenia do Internetu w Suwałkach ( chodzi mi o łącze
    stałe lub dostęp komutowany )
    Z góry dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2002-12-10 20:21:12
    Temat: Re: Jaki wybór
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    KAMIL <k...@w...pl> wrote:
    > Witam Wszystkich Grupowiczów
    > Mam do Was pytanie:
    > Jakie są możliwości podłączenia do Internetu w Suwałkach ( chodzi mi
    > o łącze stałe lub dostęp komutowany )
    > Z góry dzięki za pomoc

    Witam,

    SDI, Neo +, iDSL, FR tez - najprosciej zapytac sie w swoim BOK'u. To oferta
    TPSA.

    Inne - musisz sie sam zorientowac co jest dostepne - Tel-Energo, Energis,
    Ipartners. Zalezy co potrzebujesz i do czego bedziesz uzywal.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn