  • 1. Data: 2010-06-28 18:32:37
    Temat: Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?
    Od: "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl>

    Witam Was!

    Stoję przed dylematem zakupu tunera TV, do mojego "nowego" kompa (z
    Windowsem 7 64 bit na pokładzie).
    Dotychczas używałem (i w sumie byłem zadowolony) dwa tunery AVer-a:
    1) od 2000 do 2004 - AVer TV Capture 98/w VCR
    2) od 2004 do chwili obecnej - AVer TV GO 007 FM
    Niestety do obecnenie posiadanego tunera nie ma sterowników Pod Win7. Więc
    muszę kupić coś nowego.

    Może być na PCI lub PCI-E (nie wiem co lepsze).
    Cena, tak do 250-300 zł to max.
    Może mieć radio FM ale nie musi.
    Jak najbardziej może być hybrydowy (analog + DVB-T).
    Choć marzy mi się aby był w pełni hybrydowy (analogowa kablówka, DVB-T +
    satelita + FM, ale xdaje się, że "tak to tylko w Erze" lub za większe
    pieniądze).

    W AVerach zawsze mnie wkurzało, że zgrywany materiał jest w MPEG2 przez co
    zajmuje dużo miejsca na dysku i trzeba go kompresować do DivXa przy pomocy
    innych programów. Także fajnie by było gdyby była taka opcja (w programie
    dostarczonym przez producenta), choć nie wymagam tego.

    Trochę się rozpisałem (za co przepraszam) i z niecierpliwością czekam na
    Wasze opinie/porady co wybrać.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wieczoru/dnia.

    --
    -| MaFi |-

  • 2. Data: 2010-06-28 18:53:01
    Od: btn <w...@b...pl>

    Na allegro poszukaj uzywki skystar2, okolo 50-80zl.

  • 3. Data: 2010-06-28 19:01:10
    Od: "aaaa" <a...@a...com>

> [...]
    > innych programów. Także fajnie by było gdyby była taka opcja (w programie
    > dostarczonym przez producenta), choć nie wymagam tego.

    A czym zgrywales? Ja mam Avera TV Capture 98 i zgrywalem zawsze Virtual
    Dubem do czego sobie chcialem.

  • 4. Data: 2010-06-28 21:44:47
    Temat: Re: Jaki tuner TV [wewnÄ?trzny] do kablĂłwki polecacie?
    Od: "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl>

    > Na allegro poszukaj uzywki skystar2, okolo 50-80zl.

    Dzięki ale ja potrzebuje tunera Tv do dobioru analogowej kablówki/telewizji
    naziemnej.

    --
    -| MaFi |-

  • 5. Data: 2010-06-28 21:48:48
    Od: "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl>

    > A czym zgrywales? Ja mam Avera TV Capture 98 i zgrywalem zawsze
    > Virtual Dubem do czego sobie chcialem.

    Zgrywałem programem dołączonym przez AVera.
    VirtualDub nie wiem czemu ale nigdy mi nie działał (na starym kompie). No
    ale mniejsza z tym.
    Szkoda, że nie ma sterowników pod Win7 do tych AVerów (TV Capture 98 lub TV
    GO 007 FM, bo będą leżeć nieużywane na półce).

    -| MaFi |-

  • 6. Data: 2010-06-29 06:34:22
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 28-06-2010 23:48, MaFi pisze:

    > Zgrywałem programem dołączonym przez AVera.

    Karta AVerTV Studio 303. Zgrywam darmowym programem STOIK Capturer.
    Można wybrać każdy kodek jaki jest zainstalowany w systemie. Nawet
    zgrywanie do DV nie jest problemem.

  • 7. Data: 2010-06-29 07:45:32
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 6/28/2010 11:34 PM, Agaton pisze:

    > Karta AVerTV Studio 303. Zgrywam darmowym programem STOIK Capturer.
    > Można wybrać każdy kodek jaki jest zainstalowany w systemie. Nawet
    > zgrywanie do DV nie jest problemem.

    Karta AVerTV Studio 303. Zgrywam darmowym mencoderem na linuxie (Ubuntu)
    Troche musiaem pogrzebac ale bylo warto. Duzo lepsza wydajnosc niz na XP
    Zaoszczedzielem kase na nowy komp i sprzet. Dla kogos kto nie gra i nie
    chce wyrzucac pieniedzy w bloto to najlepsze wyjscie.

  • 8. Data: 2010-06-29 15:54:20
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <i0aq08$cgm$1@mx1.internetia.pl>, MaFi napisał(a):

> [...]
    > 2) od 2004 do chwili obecnej - AVer TV GO 007 FM
    > Niestety do obecnenie posiadanego tunera nie ma sterowników Pod Win7. Więc

    Sterowniki od Vista 64 też powinny pasować.
    Ewentualnie spróbuj to (obsługuje Win7 x64, ale nie mam 100% pewności,
    czy wykryje kartę):
    http://www.avermedia.com/avertv/Support/DownloadCoun
    t.aspx?FDFId=3239

    > Może być na PCI lub PCI-E (nie wiem co lepsze).
    > Cena, tak do 250-300 zł to max.
    > Może mieć radio FM ale nie musi.

    Ostatnio kupiłem AVerTV Super 007 i hula pod Vista64 i Win7.
    Ma tylko jedną "wadę", którą nie wiem jeszcze jak wyeliminować - problem
    z dźwiękiem podczas oglądania i nagrywania - czasami potrawi zacząć
    trzeszczeć, a później samo to przechodzi.
    Najprawdopodobniej winny jest soft avertv od producenta.

    Jacek

  • 9. Data: 2010-06-29 16:57:40
    Od: z <z...@g...pl>

    Agaton pisze:

    > Karta AVerTV Studio 303. Zgrywam darmowym programem STOIK Capturer.
    > Można wybrać każdy kodek jaki jest zainstalowany w systemie. Nawet
    > zgrywanie do DV nie jest problemem.

    Spróbowałem i mam jak zwykle zastrzeżenie do dźwięku.
    Do wyboru mam tylko kompresje PCM. W oryginalnym programie Avera jest
    lepiej bo mp3 320. Czy tylko ja tak mam?

  • 10. Data: 2010-06-29 17:54:49
    Od: "aaaa" <a...@a...com>

    > Spróbowałem i mam jak zwykle zastrzeżenie do dźwięku.
    > Do wyboru mam tylko kompresje PCM. W oryginalnym programie Avera jest
    > lepiej bo mp3 320. Czy tylko ja tak mam?

    Doinstaluj kodeki to bedzie, np. sciagnij sobie lame mp3.