  • 11. Data: 2010-06-29 17:56:16
    Temat: Re: Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie?
    Od: "aaaa" <a...@a...com>

    > Zgrywałem programem dołączonym przez AVera.
    > VirtualDub nie wiem czemu ale nigdy mi nie działał (na starym kompie). No
    > ale mniejsza z tym.
    > Szkoda, że nie ma sterowników pod Win7 do tych AVerów (TV Capture 98 lub
    > TV GO 007 FM, bo będą leżeć nieużywane na półce).

    A te dla XP/Visty nie dzialaja? Bo mi starenki Capture 98 dzialal pod XP na
    sterach dla Windowsa NT.
    XP, Vista i 7 to wszystko ta sama rodzina, wiec moze sterowniki zadzialaja.

  • 12. Data: 2010-06-29 20:03:54
    Od: z <z...@g...pl>

    aaaa pisze:

    > Doinstaluj kodeki to bedzie, np. sciagnij sobie lame mp3.

    Chodzi o to że okno wyboru kompresji dźwięku jest chyba identyczne w obu
    programach a w averowskim mam więcej opcji

    Lame to mam zainstaloway kope lat. To znaczy mam go w linii poleceń i do
    tego jakaś nakładka.
    Audiograbber i virtualdub też ma więcej opcji do wyboru.

  • 13. Data: 2010-06-30 15:17:48
    Temat: Re: Jaki tuner TV [wewnętrzny] do kablówki polecacie? [OT]
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    aaaa pisze:

    > A te dla XP/Visty nie dzialaja? Bo mi starenki Capture 98 dzialal pod XP na
    > sterach dla Windowsa NT.
    > XP, Vista i 7 to wszystko ta sama rodzina, wiec moze sterowniki zadzialaja.

    Niestety, XP jest dosyć podobny do NT i 2000 pod względem obsługi
    sterowników, natomiast XP nie jest już podobny do Visty i 7 pod względem
    obsługi sterowników, czasem zadziałają, ale bardzo rzadko poprawnie.
    Natomiast sterowniki z Visty często działają pod 7, bo tu sposób obsługi
    jest podobny, a ogólnie to jest OT, bo tu rozmawiamy tylko o sprzęcie.

  • 14. Data: 2010-06-30 15:22:01
    Od: Jarek Krupa <N...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    MaFi nagryzmolil(a):

    > Dotychczas używałem (i w sumie byłem zadowolony) dwa tunery AVer-a:
    > 1) od 2000 do 2004 - AVer TV Capture 98/w VCR

    ....i polecam pozostanie przy tym + DScaler (uruchamiany w trybie zgodnosci
    z XP - potrzebne do poprawnej obslugi miksera audio). U mnie taka
    kombinacja dziala ladnie, wlacznie z nagrywaniem - co prawda inne softy nie
    widza tunera, ale jakos nie mam potrzeby korzystania z nich :)

    Pozd.
    Jarek

  • 15. Data: 2010-07-03 15:46:15
    Temat: Re: Jaki tuner TV [wewnÄ?trzny] do kablĂłwki polecacie?
    Od: "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl>

    Jacek Kalinski typed:

    > Sterowniki od Vista 64 też powinny pasować.
    > Ewentualnie spróbuj to (obsługuje Win7 x64, ale nie mam 100% pewności,
    > czy wykryje kartę):
    > http://www.avermedia.com/avertv/Support/DownloadCoun
    t.aspx?FDFId=3239

    Po 2 godzina "walki" mam już dość.
    Mój tuner nie jest wykrywany (w AVer Media Cenbter ani w Windows Media
    Center).
    Niezależnie od tego jaki tuner (z listy z układami od A do M) wybiorę.
    Być może dlatego, że link odnosi się do steroników dla
    AVer TV GO 007 FM PLUS, a mółj to (wcześniejsza wersja)
    AVer TV GO 007 FM.

    > Ostatnio kupiłem AVerTV Super 007 i hula pod Vista64 i Win7.
    > Ma tylko jedną "wadę", którą nie wiem jeszcze jak wyeliminować -
    > problem z dźwiękiem podczas oglądania i nagrywania - czasami potrawi
    > zacząć trzeszczeć, a później samo to przechodzi.
    > Najprawdopodobniej winny jest soft avertv od producenta.

    Ja wytypowałem sobie takie tunery do wyboru:
    Leadtek DVR3100 H (PCI)
    Leadtek PxDVR3200 H (PCI-E)
    AVer Hybrid Speedy (PCI-E)
    AVer Hybrid + FM (PCI)
    AVer Duo Hybrid II (PCI-E)

    Czy ktoś z Was ma któryś z powyższych i jak go ocenia?

    Pozdrawiam i życzę udanego wieczoru/dnia.

    --
    -| MaFi |-

  • 16. Data: 2010-07-05 09:11:08
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl> napisał w wiadomości
    > Ja wytypowałem sobie takie tunery do wyboru:
    > Leadtek DVR3100 H (PCI)
    > Leadtek PxDVR3200 H (PCI-E)
    > AVer Hybrid Speedy (PCI-E)
    > AVer Hybrid + FM (PCI)
    > AVer Duo Hybrid II (PCI-E)
    >
    > Czy ktoś z Was ma któryś z powyższych i jak go ocenia?

    AverMedia AVerTV Hybrid Ultra PCI-E BOX

    Kupiony parę tyg temu
    z W7 64 spisuje się bez zarzutu

    --
    Pozdr
    JD

  • 17. Data: 2010-07-05 10:11:00
    Od: "WS" <w...@p...onet.pl>

    > Witam Was!
    >
    > Stoję przed dylematem zakupu tunera TV, do mojego "nowego" kompa (z
    > Windowsem 7 64 bit na pokładzie).
    > Dotychczas używałem (i w sumie byłem zadowolony) dwa tunery AVer-a:
    > 1) od 2000 do 2004 - AVer TV Capture 98/w VCR
    > 2) od 2004 do chwili obecnej - AVer TV GO 007 FM
    > Niestety do obecnenie posiadanego tunera nie ma sterowników Pod Win7. Więc
    > muszę kupić coś nowego.

    Zainwestuj raczej w soft. Proponuję Beyond TV. Na Win 7 wykrywa u mnie
    karty i Pinnacle'a i Compro i Hauppauge. Jest bardzo stabilny i ma dużo
    opcji. Ściągnij trial stąd
    http://www.snapstream.com/products/beyondtv/

    i sprawdź z Twoimi kartami.
    pozdrawiam, WS

  • 18. Data: 2010-07-05 16:02:23
    Od: "MaFi" <dziękuje_zasp@m.pl>

    WS typed:

    > Zainwestuj raczej w soft. Proponuję Beyond TV. Na Win 7 wykrywa u mnie
    > karty i Pinnacle'a i Compro i Hauppauge. Jest bardzo stabilny i ma
    > dużo opcji. Ściągnij trial stąd
    > http://www.snapstream.com/products/beyondtv/

    Zdaje się (9przeglądałem filmik na stronie producenta), że najpierw
    trzeba zainstalować sterowniki, a potem program.
    Pytanie tylko jak to zrobić, skoro do TV Capture 98/w VCR nie ma
    sterowników powyżej XP.
    A do TV GO 007 FM, sterowniki (powyżej XP) są ale do wersji PLUS
    (której ja niestety nie mam).

    > i sprawdź z Twoimi kartami.

    Zapewne jutro sprawdzę i dam znać, czy coś pomogło.

    > pozdrawiam, WS

    I wzajemnie.

    P.S
    Ten program kosztuje 99$!
    Za tyle mogę kupić wypasiony tuner (z DVB-S, DVB-T oraz analogiem)
    i jeszcze zostanie mi z 80 zł :-). Więc nie wiem czy warto, ale to się
    jeszcze jutro okaże.

    --
    -| MaFi |-

  • 19. Data: 2010-07-05 18:21:20
    Od: "WS" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Za tyle mogę kupić wypasiony tuner (z DVB-S, DVB-T oraz analogiem)
    > i jeszcze zostanie mi z 80 zł :-). Więc nie wiem czy warto, ale to się

    co do sterowników: z poziomu menadżera urzadzeń nic nie znajduje?
    co do ceny - masz rację. kupowałem chyba 4 lata temu i juz mi ból minął,
    zapomniałem. Ale też z różnych programów obsługujących karty (a mam ich w
    komputerze 4 - taka praca...), Beyond jest najstabilniejszy i niezawodny.
    co do Win 7: gdy sie pokazał, zainstalowałem wersję 64 ale próby pracy z
    kartami TV zakończyły sie niepowodzeniem - to była katastrofa. Żadne tryby
    zgodności nie pomagały, musiałem wrócić do XP. Teraz jest lepiej - Compro,
    Beyond, WinTV działaja poprawnie. Jedynie soft Pinnacle'a dalej mi sie
    wywala, choć próbowałem róznych wersji PTV Center dedykowanych Win 7.
    Sterowniki sa ok, sam program jednak pada. Nie wykluczam jednak, że to coś u
    mnie (ten typ tak ma).
    WS