  • 1. Data: 2010-06-28 13:46:32
    Temat: Dysk E-IDE z laptopa - jak podłaczyć do desktopa?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Mam na stole dysk z laptopa.

    Ma slot EIDE, ale nie ma żadnego dodatkowego gniazda zasilania.
    Czy zasilanie samo się znajdzie, gdy podłączę ten dysk zwykłą taśmą E-IDE
    dołączoną do płyty głównej desktopa?

    Właśnie policzyłem, że dysk ma 44 piny a nie 40 więc pewnie zwykła taśma
    będzie bezużyteczna.

    Potrzebuję przejściówki, czy jak?

  • 2. Data: 2010-06-28 13:55:58
    Temat: Re: Dysk E-IDE z laptopa - jak podłaczyć do desktopa?
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 28-06-2010 15:46, Marcin N pisze:
> [...]
    > E-IDE dołączoną do płyty głównej desktopa?
    >
    > Właśnie policzyłem, że dysk ma 44 piny a nie 40 więc pewnie zwykła taśma

    Zgadłeś. Potrzebujesz przejściówki. 4 dodatkowe piny to jest właśnie
    zasilanie.

  • 3. Data: 2010-06-28 17:06:55
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Czasami taniej wyjdzie przelotka USB/ATA :)
    Piotr

  • 4. Data: 2010-07-01 14:59:25
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 28 Jun 2010 19:06:55 +0200, PP wrote:
    > Czasami taniej wyjdzie przelotka USB/AT

    R-Driver II. Obsluguje zarowno napedy 2.5" jak i 3.5".
    http://img338.imageshack.us/img338/1935/usbtoideqs2.
    jpg
    Moj 2.5" dysk dziala bez problemu na samym zasilaniu z portu USB. Niestety
    podobno niektore HDD maja problem ze startem bez zewnetrznego zasilania.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info