  • 1. Data: 2010-06-28 15:06:24
    Temat: Zestaw do oceny - prośba o uwagi i dobre rady
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    Witam, jako iż od ostatniego komputera który kupowalem mineło duuzo
    czasu postanowilem tym razem zdac sie na oferte gotowych zestawów oraz
    osób obeznanych z tematem czyli Was:)
    Prosze powiedzcie co sądzicie o poniższej konfiguracji:
    http://tinyurl.com/27635j2
    pokrótce:

    INTEL Dual Core E6500 2,93GHz
    GIGABYTE G31-ES2L
    4GB DDR2 800MHz
    ATI HD4650 1GB
    Modecom B21/ B22 / Swing / Prime + zasilacz 500W
    Samsung / WD 500GB SATAII 16MB Cache

    Cena tego zestawu to 1525 złotych i jeśli macie jakieś uwagi, propozycje
    (możecie nawet zaproponować zupełnie inny sprzęt) to chcialbym się
    zmieścić w tej cenie.

    Zastosowanie:
    - tak zwane codzienne użytkowanie (internet, oglądanie filmów, gry -
    może chcialbym również zagrać w te nowsze ale jeśli nie pójdą to
    przeżyje :) )
    - programowanie - VisualStudio, bazy danych etc
    - virtualizacja - środowisko pracy czyli powyższe wolalbym mieć na
    wirtualnym systemie (a że aktualnie z powodzeniem używam Vmware na
    laptopie z Intel Centrino Duo 1.66Ghz to myśle że i ten z oferty sobie
    da radę)
    - obróbka zdjęć, filmów ale na amatorskim poziomie

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-28 17:06:40
    Temat: Re: Zestaw do oceny - prośba o uwagi i dobre rady
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "spammtrapp"

    > Prosze powiedzcie co sądzicie o poniższej konfiguracji:
    > ATI HD4650 1GB

    Jeśli już to weź 4670 - jest tylko kilka złotych droższy, ale o 50% szybszy.

    --
    LeP

  • 3. Data: 2010-06-28 18:45:22
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "spammtrapp"

    > Modecom B21/ B22 / Swing / Prime + zasilacz 500W

    W tym modecomie siedzi Logic, który jest uważany za niepewny zasilacz. Warto
    przemyśleć.

    --
    LeP

  • 4. Data: 2010-06-28 20:53:33
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-06-28 20:45, LeP pisze:

    > Użytkownik "spammtrapp"

    > W tym modecomie siedzi Logic, który jest uważany za niepewny zasilacz.
    > Warto przemyśleć.

    Dzieki za obie rady, poza tym sprzet w miare sensowny czy warto jednak
    wylozyc pare setek wiecej np na cos takiego:
    http://tinyurl.com/2693u9h
    ?

    Dzieki raz jeszcze i pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-28 21:43:33
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "spammtrapp"

    > Dzieki za obie rady, poza tym sprzet w miare sensowny czy warto jednak
    > wylozyc pare setek wiecej np na cos takiego:
    > http://tinyurl.com/2693u9h

    Tam jest gf 220 na pokladzie, więc w nic sensownego nie zagrasz nawet na low
    detalach a procek będzie się nudził. Według mnie bez sensu.

    --
    LeP

  • 6. Data: 2010-06-30 09:46:40
    Od: Admin Domen <A...@o...pl>

    W dniu 2010-06-28 17:06, spammtrapp pisze:
> [...]
    > da radę)
    > - obróbka zdjęć, filmów ale na amatorskim poziomie

    Karta HD4650 to dobry wybór, ale nie do wymagających gier.
    Dobry dlatego, że ma naprawdę minimalne zużycie prądu.
    Rozważ dobrze do czego Ci ten komputer.
    Warto zwracać uwagę na "prądożerność" podzespołów.
    Naprawdę widać to w rachunkach :-)
    Paweł

    --
    Darmowe programy <http://www.softy.pl>