    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    <4f4aaaa9$1@news.home.net.pl>
    <4f4baa10$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4bd9e9$1@news.home.net.pl>
    <4f4cfd7d$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4de294$0$1278$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4e6fc4$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4f325f$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4f33b3$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4f3f3e$0$1279$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4f4fa6$0$1275$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4f603f$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4f7101$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <4f4f7451$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Date: Thu, 1 Mar 2012 14:20:05 +0100

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4f4f7451$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak, jeżeli sama oferta jest "do dupy", a ja mam kosztem np. jednego
    > kanału tracic na czym innym. Przykład : chciałem polsat sport i extra dla
    > F1 ale i tuner z dyskiem ale polsat miał wtedy umowe na 36 miesiecy. Więc
    > olałem P2C dla tych dwóch kanałów bo moge je na upartego obejrzeć za free
    > w necie, a sam Polsat gdzie leci właściwy wyścig i tak ma każda platforma.
    > Teraz rozumiesz?

    Ale co?
    Powody olania Polsatu rozumiem, ale różnica pomiędzy kupieniem N w N i TEJ
    SAMEJ OFERTY N w tpsa nie jest dla mnie jasna.
    A do niej piłem.

    > Tu nie chodzi o to czy ktoś musi ale co ktoś chce.

    Dokładnie.
    Ja nie chcę płacić przymusowo za sprzęt od jakiejś platformy, niezależnie
    czy jest to wynajem, czy zakup.
    Jak nie dają sprzętu za free to nie biorę.
    No chyba że w dobrej cenie sprzedawali tuner uniwersalny, który dałoby radę
    wykorzystać również do oglądania innej platformy - wtedy może być.
    O razu zastrzeżenie - nie chodzi o KAŻDĄ platformę na świecie i KAŻDĄ ich
    ofertę, tak żebyś znowu nie udawał że nie zrozumiałeś.