  • Data: 2012-03-01 13:06:26
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f4f7101$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...

    > LOL !!!
    > Naprawdę robi Ci to jakąkolwiek różnicę?

    Tak, jeżeli sama oferta jest "do dupy", a ja mam kosztem np. jednego kanału
    tracic na czym innym. Przykład : chciałem polsat sport i extra dla F1 ale i
    tuner z dyskiem ale polsat miał wtedy umowe na 36 miesiecy. Więc olałem P2C
    dla tych dwóch kanałów bo moge je na upartego obejrzeć za free w necie, a
    sam Polsat gdzie leci właściwy wyścig i tak ma każda platforma. Teraz
    rozumiesz?

    > Tak.
    > W przeciwieństwie do Ciebie, bardzo chcesz się przypieprzyć, ale słabo Ci
    > wychodzi.

    Ja nie, Ty się podłożyłeś i teraz kombinujesz jak zwykle zresztą.

    > Nie.
    > I dlatego skoro nie muszę, to z płatnego Polsatu nie korzystam.

    Tu nie chodzi o to czy ktoś musi ale co ktoś chce.