  • Data: 2012-03-01 13:41:45
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f4f777e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Ale co?
    > Powody olania Polsatu rozumiem, ale różnica pomiędzy kupieniem N w N i TEJ
    > SAMEJ OFERTY N w tpsa nie jest dla mnie jasna.
    > A do niej piłem.

    Jeżeli te kanały w "N" które mnie interesują są w ofercie TPSA i
    jednocześnie oferta TPSA nie zawiera czegoś co mnie nie interesuje, a musze
    za to dopłacać to OK, inaczej gdzie tu sens. Ty go widzisz bo w TPSA nie
    masz kanałów 'n' powiązanych z tunerem/kartą i używasz w swoim ale czy to co
    dostajesz faktycznie nie jest droższe od tego samego w ofercie "N" z
    przywiązanym do karty tunerem?

    > Dokładnie.
    > Ja nie chcę płacić przymusowo za sprzęt od jakiejś platformy, niezależnie
    > czy jest to wynajem, czy zakup.

    Kwestia kompromisu i policzenia czy aby za te samą ofertę innego dostawcy
    nie płaci się więcej co by się równało dopłacie za dzierżawę/zakup tunera
    Zawsze i każdym przypadku nawet wtedy jeżeli pozbawiło by Cie to mozliwości
    oglądania czegoś na co masz ochotę?

    > Jak nie dają sprzętu za free to nie biorę.

    W przypadku P2C i konkretnych kanałów nie masz wyjścia albo bierzesz albo
    nie oglądasz. Pomijam oglądanie w inny sposób niż legalny/internet etc.