  • Data: 2012-02-25 13:57:23
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam nBoxa BSKA z enigma2 na pokładzie ,openboxa s9
    > http://www.sklep-tvsat.com/Openbox_S9_HD_PVR_CCcam_N
    ewcamd_EXTRA_JAKOSC_ORYGINALNY-102.html
    > w nim nie ma prawdziwego linuxa ale pięknie nagrywa HD
    > cała masa dreambox HD ,Wu+ i wiele wiele innych
    >
    > Arek.
    dziękuję za link. Jedyne co znalazłem o nagrywaniu to :
    TUNER MA MOŻLIWOŚĆ NAGRYWANIA NA PENDRIVE ORAZ DYSK TWARDY Z TIMESHIFTEM
    Teraz mamy co najmniej 2 możliwości:
    1 - standard. podłączasz pendriva, robi format (lub nie) i w momencie
    naciśnięcia "record" zapisuje to co leci z anteny DVB/SAT na dysk. Tylko
    ten tuner może to odtworzyć na ekranie TV
    2. wersja DE lux, czyli podłączasz pena i sprzęt widzi fat32, pliki,
    ilość wolnego miejsca. włączasz "rec" i sprzęt nagrywa plik.avi który ma
    konkretny kodek, i da się to odtworzyć na kompie.
    JA bym sobie życzył zobaczyć( dostać) taki plik.avi z kanału HD w
    jakości HD. Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament mało kto i
    mało co nadaje w HD. Czyli tak naprawdę urządzeniem tym możemy nagrać
    dosłownie parę kanałów hd....
    Bądź tak miły i napisz nam jak to jest z nagrywaniem w Twoim sprzęcie
    ToMasz

    nBox nagrywa w TS jeden plik który odtworzysz bez problemu na kompie
    openbox nagrywa w TS dzieli materiał na kawałki po 1 GB otwierasz też na
    kompie bez problemu

    Arek.