  • Data: 2012-02-26 18:38:28
    Temat: Re: Jaki telewizor warto kupić?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2012 19:16, Zenek pisze:
    > Kolejna sprawa to fakt ze poza N na abonament mało kto i
    >
    > Obawiam sie ze tkwisz w ciemnej dupie, wychyl troche glowe bo kanalow HD
    > jest od nasrania a nka ma pod wzgledem innych operatorow bardzo licha
    > oferte HD.

    dasz radę wspiąć się na wyżyny i wykazać mój błąd czy stać Cię tylko na
    pyskowanie jak szczyla pod budą z piwem?

    Moim zdaniem sprawa ma się tak. Przeciętna oferta, tak 5 dych, bez
    żadnych preferencji. Pr razy oko. 14 miesięcy temu, w C+ były ekstra
    abonamenty, dla tych co chcieli HD. Rzeczywiście wiele się od tego czasu
    zmieniło. ale zacznę o tego co znam, czyli tv -N.

    Teraz za 59zł(3mieś gratis, lub dla starych 48zł) możesz oglądać 23
    kanały HD. Obawiam się ze tak naprawdę HD to jest sowcase, NG,
    NGwild,Animal, BBC i eurosporty. Raczej polsat/romantica/tvn/tvp1 nie
    przerobią nadawanych paroletnich filmów na hd, ale na to mamy zerowy
    wpływ, jak i sprawdzenie tego też nie da jednoznacznych wyników.

    W C+ za 62zł mamy... BRAK w wersji HD następujących kanałów: BBC, NG
    NGwild,Animal, AXN, obydwóch Eurosportów.

    w UPc za 68zł mamy 84 kanały w tym 4 HD.

    JAk wiec mają się do tego Twoje zarzuty? Napewno "da się" porównać
    najdroższe pakiety, wraz z kanałami premium - napewno wyjdzie
    korzystniej. JEdnak Ty takiego porównania nie zrobiłeś. NApewno można
    napisać: a ja będę oglądał tylko calalplus HD a eNka go niema więc ma
    lichą ofertę. Też tego nie zrobiłeś. Bądź więc łaskaw nie obrażać
    innych, tylko przedstawić na ten temat swój punkt widzenia.
    ToMasz