eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaJaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :) › Re: Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
    Date: Wed, 15 Apr 2009 14:56:16 +0200

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości news:
    Tylko 4 telewizory nie powodowały
    > mojego dyskomfortu. 42, 46, 50 i 52 calowy. Na pozostałych obraz wydawał
    > mi
    > mi się zbyt "wąski" (w pionie).

    Znaczy co, zmiana technologii wyświetlania, zlasowała Ci wzrok, czy jak?
    To tylko złudzenie, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
    Zapewne 37 calowy CRT wydawałby Ci się jeszcze gorszy.

    >I na tym skończyliśmy test. Kupiłem 42
    > calowego Sharpa, z którego jestem bardzo zadowolony. Oglądam na nim w
    > IDENTYCZNEJ odległości co poprzednio na CRT i jest nie tylko tak dobrze
    > jak
    > wtedy, ale o wiele lepiej. Gdybym kupił mniejszy LCD to dla tych 2,20
    > metra
    > byłby koszmar, po prostu byłby za mały.

    Takie głodne kawałki to możesz wciskać jakimś ciemnotom, co to nigdy
    telewizora nie widzieli.
    Ja osobiście mam w domu i 25 calowy CRT i 32 calowy LCD i nie mam
    wątpliwości który jest większy, ani przez chwilę ich nie miałem.

    No chyba że Ty nie kontemplowałeś rozmiaru ekranu (i to jego widocznej
    części) tylko rozmiar obudowy, wtedy możesz mieć rację, że gabarytowo 25
    calowy CRT wygląda jak 42 calowy LCD. ;-)