eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaJaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :) › Re: Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
  • Data: 2009-04-15 13:27:29
    Temat: Re: Jaki telewizor teraz? Kilka opcji. Ladnie prosze o pomoc :)
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 15 Apr 2009 14:47:40 +0200, na pl.rec.telewizja, Kucing napisał(a):

    > To ja opowiem Tobie jaką miałem przygodę. Ponad rok temu zrezygnowałem z
    > telewizora CRT 27 cali.

    CRT 27 cali byl chyba jakis nietypowy... widzialem 25, 28 i 29 cali
    kineskopy

    [...]
    > Biorąc pod uwagę powyższe doświadczenie, ze spokojnym sumieniem i szczerze
    > poleciłem osobie pytającej, to co poleciłem. Nie rozumiem ataku na mnie.

    łomatko...
    i co taki kolos jak 42 cale nie spowodowal ze poczules sie jak
    przytloczony...? Przeciez co innego ogladac telewizor w sklepie gdzie jest
    ich od groma a co innego jak sie ma go juz w domu,... 1.5-2 m ogladac 42
    cale to musisz krecic szyja w jedna i druga strone... jesli do tego dodac
    bolaczki LCD to chyba faktycznie wzrok Ci wysiadl na dobre, o ile nie
    kierujesz sie zasada ze miec wieksze to miec lepsze... ot taki typowy objaw
    mam wieksze niz inni i jest mi lepiej ma duszy...