  • 21. Data: 2011-01-18 11:29:53
    Temat: Re: Jaki telewizor, jakie funkcje?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-18 11:55, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2011-01-18 09:33, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Miałem 32" CRT Grundig - nie miał sleepa :)

    miałem na myśli współczesne :-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2011-01-18 13:57:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-18 12:29, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby

    Jeszcze u szwagra działa :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 23. Data: 2011-01-18 18:10:24
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Cavallino pisze:

    > Sharp raczej.
    widziałem w carefourze sciane zawaloną różnymi TV. na wszystkich ten sam
    obraz. sharp miał najgorszy. tzn obraz był ładny ale nie płynny, tak
    jakby ktoś na siłę przerobił go na 15 fpsów. obok stały panasoniki, lg,
    samsungi i jeszcze jakieś pasci których nazwy priewszy raz słyszałem

    ToMasz

  • 24. Data: 2011-01-18 18:36:21
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-17 23:50, ToMasz pisze:
    narazie jeden
    > kolega odpowiedział "samsung seria pieć". PAni w euro agd rtv, zdębiała.
    > poszła po pomoc, wróciła i odparła ten LG będzie dobry bo też ma 100hz -
    > ja zdębiałem i wyszedłem ze sklepu.

    Może zacznij od:

    http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
    levisions/lcd-tv/index.idx?pagetype=subtype_p2

    sklep odpuść, tam możesz iść jak już coś wiesz ;-)

    wybierz przekątna, potem porównaj dostępne modele (jest
    porównywarka)zobaczysz czym się różnią - jeśli nie będziesz wiedział co
    znaczą poszczególne "cechy" to się nie przejmuj

    Zpunktu widzenia osoby za jaką się podajesz, czyli kogoś dla kogo tv
    słuzy do ogladania a nie onanizowania się cyferkami istotne bedą;

    - ilość i rodzaj wejść (hdmi, usb, pc)
    - jeśli usb to czy z obsługą filmów (jeśli ma filmy to ma też fotki i mp3)

    - tuner dvb-t mpeg4 (czyli nasz tv cyfrowa) samsungi podobnie jak inne
    dostępne w naszym kraju w oficjalnej sieci dystrybucyjnej posiadaja
    odpowiedni

    - możliwość powieszenia - tu się nazywa standard vesa

    - inne .... dodaj sam

    jesli info seria 5 to za mało to proponuję konkretnie le40C550, jesli
    100hz to le40C650 (40 w nazwie to przekątna)

    jeśli interesuje cię jak działa usb, to pisałem to regularnie co kilka
    dni, świetnie ;-) jak coś pytaj

    Moje subiektywne sugestie: w wyjątkowość LED nie wierz (tym bardziej że
    to najczęściej tylko podświetlenie led)

  • 25. Data: 2011-01-18 18:42:56
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-18 09:01, ToMasz pisze:

    > masz racje zle napisałem.
    > podstawa to panason hdredy za 1900zł
    > czy warto dopłacić 500zl za full hd?

    Przy przekątnej do 40" równicę między full HD a hd ready widac z metra,
    bo taka jest rozdzielczość naszego oka - statystyczna, poza tym warto bo
    zazwyczaj full hd bywają zaopatrzone w lepszej jakości matryce, filtry
    etc (dziwno to ale jak z samochodami trochę, płacisz więcej za lepszy
    silnik a zupełnie przypadkiem masz lepsze wyposażenie0

    > czy warto dopłacić 800z za Full hd i usb?

    jesli nie planujesz zakupu odtwarzacza blu-ray, podpinania komputera
    oraz masz dostęp do plików w formacie mkv to warto

    > czy wato dopłacić xxxx za ful hd usb i ethernet?

    nie

    > Czy warto dopłacić xxxx za 3d?

    absolutnie nie

    > Czy warto dpołacić za LCD?

    tak, np będzie lżejszy o połowę od identycznej plazmy ;-)

  • 26. Data: 2011-01-18 18:45:37
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-18 11:16, Cavallino pisze:

    > Bo jakoś nie słyszałem o totalnych wpadkach tej firmy.
    > A brew pozorom nie jest wiele droższy niż szajsung.

    jakie formaty odtwarza ?

  • 27. Data: 2011-01-19 12:38:48
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Bo jakoś nie słyszałem o totalnych wpadkach tej firmy.

    Wpisz w google Sharp + banding. Problem dotyczy głównie
    serii Aquos.
    http://tnij.org/sharp_banding

    Krystian

  • 28. Data: 2011-01-19 13:02:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-19 13:38, *Krystian Zaczyk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Wpisz w google Sharp + banding. Problem dotyczy głównie
    > serii Aquos.
    > http://tnij.org/sharp_banding

    Niezły suchar :)
    Wpisz Samsung i clouding (zreszta banding i z błędem clauding).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 29. Data: 2011-02-23 19:54:40
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl>

    Mozna to przeczytać inaczej:
    Włączenie sleepa nie wymagające wejścia w poziom -6 menu i pierdziesięciu
    kliknięć różnymi klawiszami z nastoma potwierdzeniami (mam takiego
    beznadziejnego panasłoika niestety, a inny panasłoik był pod tym względem
    genialny JEDNO naciśnięcie JEDNEGO guzika na pilocie).
    PS. Telewizorów włączających się jak budzik o wybranej godzinie na wybranym
    kanale nadal mniej niż na lekarstwo, właściwie to pamiętam tylko JVC. XXI
    wiek q...a mać.

    -----

    > Bo jak można zareagować na pytanie czy w ciągu ostatnich 20 lat coś
    zmieniło się w branży RTV?