  • 1. Data: 2011-01-16 16:20:03
    Temat: nagrywarka dvd/hdd a programowanie nagran
    Od: a...@p...pl

    i jeszcze jedna kwestia,

    Samsung HR775.

    przy programowaniu pozycji do nagrania mozna tylko podac konkretna
    date np. 25.01.2010, ale juz nie da sie ustawic:

    - co wtorek
    - codziennie
    - od pon do pt

    chcialbym wykorzystac np. do nagrywania dobranocki (codziennie),
    serialu (co wtorek) ....I wychodzi na to, ze ten Samsung to
    niedorobiony gniot pod wzgledem software. Myslalem, ze na takie rzeczy
    nie trzeba patrzec, ze jest to regula, ze taka fukcjonalnosc jest?

    A jak to wyglada w innych modelach Samsunga i innych producentow?

    Oraz jaka jest funcjonalnosc PVR'ow w satelitarnych platformach n,
    cyfra+ i cyfrowego polsatu? Czy jest tam mozliwosc nagrywania calych
    seriali i nie trzeba nic wiecej ustawiac (nagrywanie z EPG)

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-16 19:31:43
    Temat: Re: nagrywarka dvd/hdd a programowanie nagran
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 17:20:03 +0100, a...@p...pl wrote:

    >A jak to wyglada w innych modelach Samsunga i innych producentow?

    Samsung DVD-SH871M

    Wchodzisz na pole "Data", strzałka w dół i masz "Every Day",
    "Mon-Sat", "Mon-Sat" itd.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-01-16 23:49:01
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Oraz jaka jest funcjonalnosc PVR'ow w satelitarnych platformach n,
    > cyfra+ i cyfrowego polsatu? Czy jest tam mozliwosc nagrywania calych
    > seriali i nie trzeba nic wiecej ustawiac (nagrywanie z EPG)

    Ja do nagrywania SAT używałem własnego tunera z HDD i CI Kathrein UFS821
    i modułu CI z kartą Cyfrowego Polsatu, w nim miałem opcję "nagrywanie
    serialu" i nagrywał kolejne odcinki niezależnie od tego czy były co
    dzień, co tydzień i o której godzinie, sam sobie sprawdzał z EPG kiedy
    jest kolejny odcinek. Teraz mam Sagemcom i zyskałem HD ale straciłem
    komfort...

  • 4. Data: 2011-01-17 09:28:34
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
> [...]
    [...]
    > A jak to wyglada w innych modelach Samsunga i innych producentow?

    Ponownie Panasonic DMR-EH68 - tym razem możliwość nagrywania:
    - wg kodu Showview
    - pojedynczo wg czasu początku i końca programu - maks. na miesiąc naprzód
    - codziennie o zadanym czasie
    - co tydzień o zadanym czasie
    - w niektóre dni tygodnia (Pn-So, Pn-Pt)

  • 5. Data: 2011-01-17 16:15:13
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Bartłomiej Zieliński wrote:

> [...]
    > naprzód - codziennie o zadanym czasie
    > - co tydzień o zadanym czasie
    > - w niektóre dni tygodnia (Pn-So, Pn-Pt)

    Tak się zastanawiam, jak to sie sprawdza w praktyce. Bo przecież
    wszelkie polsaty i inne tefałeny maja jakąś irytującą manierę
    żeby 'spóźniać' się z emisją programów, bo przecież muszą nadać reklamy.
    I wiekszość programów zaczyna się 2-5 min. po czasie.
    Czy nagrywarki nagrywają reklamy w tym czasie czy jakoś 'inteligentnie'
    je omijają?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-01-17 16:55:31
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > I wiekszość programów zaczyna się 2-5 min. po czasie.
    > Czy nagrywarki nagrywają reklamy w tym czasie czy jakoś 'inteligentnie'

    TVP też nie odstaje jedynie Teleexpress i Wiadomości lecą o danej godzinie,
    kiedyś jakiś facio wymyślił funkcję (nie pamiętam jak się nazywała)
    nagrywania o czasie nawet podawane były kody cyfrowe przy każdym programie
    ale chyba to już historia :(

    Arek.

  • 7. Data: 2011-01-17 21:26:01
    Od: "srnietana" <d...@d...nu.ll>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał
    > Tak się zastanawiam, jak to sie sprawdza w praktyce. Bo przecież
    > wszelkie polsaty i inne tefałeny maja jakąś irytującą manierę
    > żeby 'spóźniać' się z emisją programów, bo przecież muszą nadać reklamy.

    Mam zupełnie inne odczucia.
    O ile tefałeny i polsaty są miarę punktualne, to TVP spóźnia się z puszczanymi w
    "prajmtajm" filmami / serialami / rozrywką REGULARNIE i obowiązkowo i to nieraz
    nie 2-3 minuty ale sporo więcej.

  • 8. Data: 2011-01-18 02:56:59
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Czy nagrywarki nagrywają reklamy w tym czasie czy jakoś 'inteligentnie'
    > je omijają?
    >
    > Pozdrawiam

    Ja mam ustawione profilaktycznie nagrywanie 2 minuty przed i 10 po,
    nagrywarka sama dodaje te czasy do zaprogramowanego nagrania. Zazwyczaj
    wystarcza, niestety tylko zazwyczaj...

  • 9. Data: 2011-01-18 04:47:52
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik bufi napisał:
    > Tak się zastanawiam, jak to sie sprawdza w praktyce. Bo przecież
    > wszelkie polsaty i inne tefałeny maja jakąś irytującą manierę
    > żeby 'spóźniać' się z emisją programów, bo przecież muszą nadać reklamy.

    Polsat i TVN czasami zaczyna film 1-2 min. przed czasem, co jest
    bardziej irytujące niż strata części napisów końcowych.

    > Czy nagrywarki nagrywają reklamy w tym czasie czy jakoś 'inteligentnie'
    > je omijają?

    W przypadku nagrywarki reklamy nie są problemem, można je dość łatwo
    usunąć ręcznie. Szczególnie gdy materiał jest na HDD.

  • 10. Data: 2011-01-18 08:59:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Polsat i TVN czasami zaczyna film 1-2 min. przed czasem, co jest bardziej
    >irytujące niż strata części napisów końcowych.

    Dlatego DVBViewer defaultowo ma ustawione nagrywanie 5 minut przed czasem i
    15 po.
    W 99% pzypadków to wystarcza.