  • 1. Data: 2011-01-16 16:09:08
    Temat: nagrywarka dvd/hdd a wyciecie reklamy
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    powiedzmy, ze mamy nagranie na dysku hdd nagrywarki i chcielibysmy
    wyciac reklamy przed wypaleniem na dvd. No i tak, mialem kiedys w
    rekach nagrywarke Sony HR (numeru nie pamietam) 850? i tam ustawienie
    znacznika poczatku i konca reklamy byla bardzo dokladne. Na "pause"
    moglismy w prawo/w lewo ustalic miejsce ciecia - praktycznie z
    dokladnoscia 1 obrazu. I to bylo dla mnie jasne i OK.

    Natomiast wczoraj mialem mozliwosc potestowania nagrywarki Samsun
    HR775 (250GB) i tam miejsce poczatku/konca jestesmy wstanie ustalic
    tylko z dokladnoscia naszej reakcji. Na pauzie prawo/lewo powoduje
    odtwarzanie albo w prawo albo w lewo. No chyba, ze bylo cos zmienione
    lub uzywalem nie tego klawisza.

    Moze ktos mnie oswiecic w tej materii? Jak ew. jest w innych
    nagrywarkach (modele Samsunga) i innych producentow: Panasonic,
    Pioneer, LG, Philips?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-16 19:26:06
    Temat: Re: nagrywarka dvd/hdd a wyciecie reklamy
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 17:09:08 +0100, a...@p...pl wrote:

    >Natomiast wczoraj mialem mozliwosc potestowania nagrywarki Samsun
    >HR775 (250GB) i tam miejsce poczatku/konca jestesmy wstanie ustalic
    >tylko z dokladnoscia naszej reakcji.

    W Samsungu jest sporo zabawy z tym ustawianiem, ja mam SH871M. Można
    cholery dostać jak się chce ustawić to dokładnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-01-17 09:23:25
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > Moze ktos mnie oswiecic w tej materii? Jak ew. jest w innych
    > nagrywarkach (modele Samsunga) i innych producentow: Panasonic,
    > Pioneer, LG, Philips?

    Panasonic DMR-EH68 - możliwość ustawienia cięcia, a także początku
    rozdziału, z dokładnością do klatki.

  • 4. Data: 2011-01-17 21:44:21
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    >Panasonic DMR-EH68 - możliwość ustawienia cięcia, a także początku
    >rozdziału, z dokładnością do klatki.

    DMR-EH55 również, a jest starszym modelem.