  • 11. Data: 2011-01-18 08:33:56
    Temat: Re: Jaki telewizor, jakie funkcje?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-18 09:01, ToMasz pisze:
    > podstawa to panason hdredy za 1900zł
    można kupić do 2000 fullHD
    > czy warto dopłacić 500zl za full hd?
    warto
    > czy warto dopłacić 800z za Full hd i usb?
    jak zamierzasz oglądać filmy np. *mkv to zdecydowanie tak
    > czy wato dopłacić xxxx za ful hd usb i ethernet?
    nie mam zdania
    > Czy warto dopłacić xxxx za 3d?
    nie warto
    > Czy warto dpołacić za LCD?
    jak zależy Ci na zużyciu prądu to tak, a najlepiej led tv

    > Teraz pytania co do ostatnich 20 lat:
    >
    > czy są TV (na naszym rynku do 3.5 tyś)które zużyją tyle samo energii ile
    > mój stary GRundig ale będą miały zakładająć wzrost matrycy z 30 do 40
    lcd zużyje mniej prądu niż Twój crt
    > rozumiem ze kazdy ma sleepa, ale jak sie wyłącza to potrafi (hdmi)
    > wyłączyć tuner sat?
    każdy tv ma wyłącznik czasowy (nie spotkałem takiego co by nie miał)
    nie znam możliwości wyłączenia dekodera sat po hdmi, ale dekodery
    sat też mają czasowe wyłączniki
    jak włącze tuner sat, włącza sie tv?
    kiedyś taka funkcja była dostępna np. w Thompsonach,
    obecnie nie spotkałem, może ktoś zna.
    > które tv (matryce, zasilacze) piszczą nocą?
    zasilacze - spotykałem się z LG

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 12. Data: 2011-01-18 08:37:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-18 08:47, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > ja bym się skupił nad dwoma:
    > - plazma Panasonic
    > - LCD samsung

    ja też :)
    plazma - Panasonic
    LCD - Sharp

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 13. Data: 2011-01-18 08:42:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-18 09:01, *ToMasz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > podstawa to panason hdredy za 1900zł
    > czy warto dopłacić 500zl za full hd?

    Moim zdaniem - tak

    > czy warto dopłacić 800z za Full hd i usb?

    Moim zdaniem nie, ale jeśli nie masz możliwości podpięcia komputera i
    nie planujesz kupna jakiegoś HD playera (lub Blu-Ray z mkv) to możliwość
    odtwarzania filmów przez USB może być cenna. Choć taki odtwarzacz
    poniżej 300 zł już pewnie kupisz bez problemu (Blu-Ray za 399 zł
    widziałem ostatnio - LG BD560).

    > czy wato dopłacić xxxx za ful hd usb i ethernet?

    Nie

    > Czy warto dopłacić xxxx za 3d?

    Zdecydowanie nie

    > Czy warto dpołacić za LCD?

    To zależy od preferencji - często bywa, że tak.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 14. Data: 2011-01-18 08:57:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > ja bym się skupił nad dwoma:
    > - plazma Panasonic
    > - LCD samsung

    Sharp raczej.

  • 15. Data: 2011-01-18 09:46:53
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie przejmuj sie. Tutaj część osób jest bardzo pomocna i
    > zaznajomiona z technologią a inna cześć tylko lubi sie
    > wdawać w pyskówki nic nie wnoszące do tematu.

    Widzę że masz problem z odróżnieniem pyskówki od żartów :-).
    Ale to na szczęście Twój problem ;-).
    A w temacie: jeśli ktoś zadaje rzeczowe pytania to staram
    się rzeczowo odpowiadać. Natomiast jak czytam do bólu
    ogólnikowego posta to wybacz... Co można napisać
    człowiekowi, który sprawia wrażenie jakby wybudził się po
    20-letniej (?) hibernacji? Oczywiście bez urazy ;-)).
    Najpierw pisze że nie ma ograniczeń finansowych, za chwilę
    że nie chce przepłacać. Później pyta czy TV mają wyłącznik
    czasowy, ale jednocześnie wie że niektóre TV mają USB ;-).
    Chce raczej full HD, ale twierdzi że nie będzie nic oglądał
    w HD :-). Niezdecydowanie godne rozkapryszonej panienki
    ;-))).
    PS.
    Mam nadzieję że Tomasz nie poczuł się urażony?

  • 16. Data: 2011-01-18 10:07:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-18 09:57, Cavallino pisze:

    > Sharp raczej.

    a niby dlaczego?
    ja wybrałem sony i innego nie chce.
    poleciłem samsunga, bo jak piszą użytkownicy zadowoleni
    z jakości obrazu, odtwarzają dużo formatów.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 17. Data: 2011-01-18 10:16:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a niby dlaczego?

    Bo jakoś nie słyszałem o totalnych wpadkach tej firmy.
    A brew pozorom nie jest wiele droższy niż szajsung.

    > ja wybrałem sony i innego nie chce.
    > poleciłem samsunga, bo jak piszą użytkownicy zadowoleni
    > z jakości obrazu, odtwarzają dużo formatów.

    Jasne, bo z Sharpa to są wyłącznie niezadowoleni.

  • 18. Data: 2011-01-18 10:20:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-18 11:16, Cavallino pisze:
    > Bo jakoś nie słyszałem o totalnych wpadkach tej firmy.
    > A brew pozorom nie jest wiele droższy niż szajsung.

    czasem nawet tańszy

    > Jasne, bo z Sharpa to są wyłącznie niezadowoleni.

    nic takiego nie napisałem.
    jak chcesz cytować to wpierw czytaj.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 19. Data: 2011-01-18 10:21:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a tak woli ścisłości - mnie samsung nie odpowiada.
    polecam ww wypisanych powodów

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 20. Data: 2011-01-18 10:55:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-01-18 09:33, *pawell32* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > każdy tv ma wyłącznik czasowy (nie spotkałem takiego co by nie miał)

    Miałem 32" CRT Grundig - nie miał sleepa :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l