  • 1. Data: 2011-10-24 11:06:46
    Temat: Jaki telefon z optycznym zumem?
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

    Witam, poszukuje telefonu z optycznym zumem, najlepiej jakiegos
    smartfona na androidzie.
    Czy ktos moze cos polcic?
    Lub jakikolwiek telefon z tym zumem?
    Cena nieistotna.

  • 2. Data: 2011-10-24 12:16:16
    Temat: Re: Jaki telefon z optycznym zumem?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Zaraz pewnie przeczytam komentarze co poniektórych, ale zobaczycie, tak
    będzie w przyszłości! :P

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 3. Data: 2011-10-24 13:37:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lebowski" <lebowski@*****.net> wrote in message
    > Lub jakikolwiek telefon z tym zumem?
    > Cena nieistotna.

    Myślę, że to Cię musi zainteresować:
    http://www.dsstyles.com/accessories/iphone-accessori
    es-iphone-telephoto-lens.html?src=gb_us&currency=USD
    :-)))

    Ech, ale ludzie mają pomysły...

  • 4. Data: 2011-10-24 19:19:51
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Witam, poszukuje telefonu z optycznym zumem, najlepiej jakiegos
    > smartfona na androidzie.
    > Czy ktos moze cos polcic?
    > Lub jakikolwiek telefon z tym zumem?
    > Cena nieistotna.

    Mówisz - masz. Oczywiście o ile telewizor Ci nie będzie przeszkadzać.

    http://www.youtube.com/watch?v=mBZ5RcFJ3fM&feature=r
    elated

    Cena pewnie nie wygórowana, niestety androida tam nie uświadczysz.

    Pozdr.
    Michał

  • 5. Data: 2011-10-24 19:57:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal" <f...@w...wp.pl> wrote in message

> [...]
    elated

    > Cena pewnie nie wygórowana, niestety androida tam nie uświadczysz.

    Specyfika rynku chinskiego w całej okazałości.
    Zwłaszcza tuner TV i dual-sim to pewne cechy jakie znajdziesz
    w chinskich telefonach. Dziwne że nikt w Polsce nie narzeka
    na brak tunera TV w telefonach tam dostepnych... :-) Pewnie
    na tej samej zasadzie na jakiej nikt w USA nie narzeka na brak
    tunera FM radio w amerykańskich telefonach :-)

  • 6. Data: 2011-10-25 07:00:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > na tej samej zasadzie na jakiej nikt w USA nie narzeka na brak
    > tunera FM radio w amerykańskich telefonach :-)

    Zasada jest odmienna - chocby dlatego, ze nikt w polsce nie kupuje
    przystawek telewizyjnych do telefonu, a w hameryce ludziki dokupuja tunery
    fm do jajfonow.

  • 7. Data: 2011-10-25 07:49:55
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

    W dniu 2011-10-24 21:57, Pszemol pisze:
> [...]
    > na tej samej zasadzie na jakiej nikt w USA nie narzeka na brak
    > tunera FM radio w amerykańskich telefonach :-)

    Z tego co szukalem w google, to bylo troche takich telefonow gdzies w
    2009 jak chociazby nokia N93 czy Samsung G800 i zapowiedzi, ale nic o
    obecnych modelach z tego roku na rynku?
    Moze ktos cos slyszal?

  • 8. Data: 2011-10-25 19:59:34
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

> [...]
    >
    > Myślę, że to Cię musi zainteresować:
    > http://www.dsstyles.com/accessories/iphone-accessori
    es-iphone-telephoto-lens.html?src=gb_us&currency=USD

    Słabe!
    tu masz dopiero "rurę"
    http://iphoneblog.pl/2010/09/08/iphone-4-teleskopem-
    siga-gwiazd/

  • 9. Data: 2011-10-26 09:21:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    es-iphone-telephoto-lens.html?src=gb_us&currency=USD

    > Słabe!
    > tu masz dopiero "rurę"
    > http://iphoneblog.pl/2010/09/08/iphone-4-teleskopem-
    siga-gwiazd/

    No, i to powiekszenie - niesamowite.

  • 10. Data: 2011-10-26 10:32:56
    Od: atm <...@v...pl>

    > Z tego co szukalem w google, to bylo troche takich telefonow gdzies w
    > 2009 jak chociazby nokia N93 czy Samsung G800 i zapowiedzi, ale nic o
    > obecnych modelach z tego roku na rynku?
    > Moze ktos cos slyszal?

    Tez spojrzalem, Samsunga nie uswiadczysz w ceneo czy Allegro. Widac
    rynek tego jeszcze nie odkryl, ze moze byc aparat z komorka. Jesli
    odkryje ten patent Apple to niedlugo potem nastapi wysyp ;]