  • Data: 2009-11-25 18:55:06
    Temat: Re: Jaki telefon? Specyficzne i konkretne wymagania.
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.11.2009 hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał/a:

    > żona ma iphonea i nie widziałem mozliwości ustawienia w nim by ściągał
    > pocztę częściej niż co 15 minut. via imap.

    Pisałem zhaczyć :) w pliku:

    /private/var/mobile/Library/Preferences/com.apple.pe
    rsistentconnection.plist

    wymaga jailbreak

    > hmm .. nie widziałem możliwości otwarcia kilku okien safari w tym iphone
    > (3g) - jesteś pewien, że to ma? jak się to włącza?

    W prawym dolnym rogu masz przełącznik i licznik okien. Tam guzik nowe okno,
    a zmieniasz je folow w lewo i prawo

    > sshd? czy to wymaga tego "jail breaking"?

    Tak, później się na niego normalnie logujesz ssh lub scp.

    > a mogą działać w tle? tzn. z tego co mi wiadomo aplikacje na iphone
    > działają "jedna na raz". co oznacza, że to mocno bez sensu - odpalam
    > jabbera i nic w tym czasie wiuęcej nie zrobię?

    Bo to działa inaczej, również nic nie zrobisz jak zamrozisz iP,
    takie usługi się używa z push-notification (1 proces nadzoruje wszystkie
    usługi czy do nich cos nie przyszło, właśnie w IM itp się to sprawdza),
    a terminale i ssh chodzą normalnie w tle (przy jailbreak)

    > do tego to ssh + psql :)

    to zależy, jak chcesz zobaczyć jak Twoja farma serwerów stoi, to wygodniej
    niech to ipgs zrobi sam i pozapala statusy.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***