  • Data: 2009-11-25 17:15:48
    Temat: Re: Jaki telefon? Specyficzne i konkretne wymagania.
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-25, Sergiusz Rozanski <w...@s...com> wrote:
    > Dnia 25.11.2009 hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał/a:
    >
    > iPhone?

    > robi imap i imaps, bardzo wygodny klient imo, gmail przez push, idzie
    > zmusić własnego dovecota czy inny też do pracy przez push (ale to tylko z
    > teorii, czytałem po prostu o tym, jest server z P-IMAP posredniczący między
    > imap a iP). Fetch 15 minut - wiem że idzie zhaczyć.

    żona ma iphonea i nie widziałem mozliwości ustawienia w nim by ściągał
    pocztę częściej niż co 15 minut. via imap.

    > jest

    hmm .. nie widziałem możliwości otwarcia kilku okien safari w tym iphone
    (3g) - jesteś pewien, że to ma? jak się to włącza?

    > nie, ale robi za wifipendrive

    cokolwiek by to nie znaczyło. ale karty nie ma.

    > poza pkt 6 ma wszystko (przy czym 16GB wbudowanej to sporo,
    > a wygodniej mi np otworzyć na iP sshd i zrobić z niego wifidrive
    > z scp niż kombinować z kartami.

    sshd? czy to wymaga tego "jail breaking"?

    > są i jedno i drugie, oba klienty za darmo.

    a mogą działać w tle? tzn. z tego co mi wiadomo aplikacje na iphone
    działają "jedna na raz". co oznacza, że to mocno bez sensu - odpalam
    jabbera i nic w tym czasie wiuęcej nie zrobię?

    > Atutem dodatkowym może być w Twoim przypadku iPGStats czyli soft do monitorowania i
    > zarzadzania pracy serwerów pgsql.

    do tego to ssh + psql :)

    depesz

    --