  • 1. Data: 2011-01-01 09:42:12
    Temat: Jaki telefon?
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Niestety okazuje się, że Samsung G Tab to niby telefon ale raczej
    głośnomówiący (ew. BT).

    Jaki moglibyście polecić telefon z możliwie najbardziej dużym ekranem,
    porządnej firmy, na androidzie najlepiej.

    Aktualnie używam Iphone 3gs i jedyne czego mi tutaj brakuje tak naprawdę
    to te 1-1,5 cala więcej ekranu.

    GB

  • 2. Data: 2011-01-01 11:43:05
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 10:42:12 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

> [...]
    > porządnej firmy, na androidzie najlepiej.
    >
    > Aktualnie używam Iphone 3gs i jedyne czego mi tutaj brakuje tak naprawdę

    HTC Desire HD

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 3. Data: 2011-01-01 12:20:36
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-01 12:43, Waldek Godel pisze:
    > HTC Desire HD

    a że powybredzam - coś z 2 kamerami do rozmów f2f?

    GB

  • 4. Data: 2011-01-01 12:47:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 13:20:36 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > a że powybredzam - coś z 2 kamerami do rozmów f2f?

    Nie pamiętam dokładnie, chyba nie ma.
    A kiedy ostatnio używałeś przedniej kamery? Bo ja może z 5 videorozmów w
    życiu zrobiłem - z ciekawości. I tyle.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 5. Data: 2011-01-01 12:51:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Grzegorz Brycki" napisał:

    > a że powybredzam - coś z 2 kamerami do rozmów f2f?

    Pozwolę sobie wtrącić trzy grosze - ostatecznie to grupa dyskusyjna jest.
    Mnie początkowo też denerwował fakt odejścia producentów od montowania
    dodatkowej kamerki z przodu, bo jak tu prowadzić wideorozmowy? Ale po
    zastanowieniu, opartym na doświadczeniach z wielu przeprowadzonych
    wideorozmów, coraz bardziej sensowne wydaje mi się wykorzystanie głównej
    kamery z tyłu aparatu. Bo często trzeba rozmówcy przekazać obraz czegoś, o
    czym właśnie rozmawiamy (obiektu, kolejności wykonywanych czynności itp.) a
    przednia kamerka nadaje się raczej do li tylko do przekazywania rozmówcy
    naszego szlachetnego (aczkolwiek nie zawsze pierwszej świeżości) oblicza. A
    bywa tak, że czasem wolelibyśmy ukryć reakcję naszej mimiki na niektóre
    bonmoty interlokutora. Wiem, zawsze można przełączyć na obraz statyczny, co
    zresztą czynię siedząc w knajpie, zwłaszcza że szanowna małżonka potrafi
    odczytać nawet z wyrazu twarzy przekazywanego tą kamerką VGA, co i ile było
    konsumowane ;-) Przy obrazie przekazywanym przez główną kamerę (stolik,
    współbiesiadnicy i rura w tle) byłoby to samobójstwo.
    Oczywiście najwygodniejsza byłaby możliwość przełączania obrazu między
    kamerkami, ale skoro producent może zaoszczędzić pół dolara dzięki
    rezygnacji z przedniej, to na pewno to uczyni. I czyni, co widać w nowszych
    modelach. A nam pozostaje tylko pogodzić się z tym i na pociechę dorobić do
    tego ideologię. Co właśnie czynię.

    JoteR

  • 6. Data: 2011-01-01 13:41:44
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-01 13:51, JoteR pisze:

> [...]
    > nowszych modelach. A nam pozostaje tylko pogodzić się z tym i na
    > pociechę dorobić do tego ideologię. Co właśnie czynię.

    Słusznie, czyli zostaje IP4

  • 7. Data: 2011-01-01 13:46:17
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > . A nam pozostaje tylko pogodzić się z tym i na pociechę dorobić do tego
    > ideologię. Co właśnie czynię.

    I bardzo dobra to ideologia. Ale są też inne rozwiąznia. Sąsiadka przyszła
    do mnie niedawno z Samsungiem SGH-Z110 - kamera jest w tej "klapce" ukryta w
    grubym zawiasie. Po otwarciu telefonu, naciskasz z lewej strony i wyskakuje
    ci kamera, którą możesz skierować w swoją lub przeciwną stronę. IMHO bardzo
    fajne rozwiązanie.

  • 8. Data: 2011-01-01 15:03:28
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Grzegorz Brycki wrote:
    > Słusznie, czyli zostaje IP4

    Ooooo, a to ip4 dorobiło się już obsługi wideorozmów w standardzie 3G?
    bo póki co to był do tej pory CzasTwarzyTM oraz od paru dni Skype Video.

    rgrds,
    Jakub

  • 9. Data: 2011-01-01 16:07:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-01 14:46, Rabbit McCroolick pisze:
> [...]
    > ci kamera, którą możesz skierować w swoją lub przeciwną stronę. IMHO bardzo

    W swoim telefonie mam opcję "Zmień kamerę" i mogę prowadzić już
    videokonferencję ewentualnie zrobić sobie zdjęcie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-01-01 16:14:36
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-01 16:03, Jakub Danecki pisze:

    > Ooooo, a to ip4 dorobiło się już obsługi wideorozmów w standardzie 3G?
    > bo póki co to był do tej pory CzasTwarzyTM oraz od paru dni Skype Video.

    O SV mi chodzi właśnie, testowałem i przy WiFi działa należycie.

    GB