  • Data: 2015-06-28 14:17:08
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

> [...]
    > którymś lg (chyba g2) niema gniazda na micro sd - więc dlamnie to wada
    > dyskfalifikująca, dla Ciebie? Niewiem. Android 4.x nie pozwala na
    > kasowanie danych z karty pamięci. czyli fotki możesz zapisać na sd,
    > ale nie skasujesz. Dlamnie porażka, ale telefon który ma dużo
    > wewnętrznej pamięci - da radę.
    > Stąd wniosek, że mając 1000zł, nie koniecznie kupisz super telefon,
    > bez wad. a właśnie. telefon. będziesz dzwonił i czasem pstyrykniesz
    > fotkę, czy masz zamiar na urządzenie z androidem zwalić ( czasmi
    > oczywiście) to co masz na domowym PC? Bo jak w 99% dzwonić, to rzuć

    Nie mozna skasować danych z karty? Powaznie? Az zaraz sprawdze :)

    Co do zastosowan to pisałem:
    - dzwoneinie/smsowanie
    - gps
    - polaczenie zdalne z PC (stad ekran 5)
    - przegladanie internetu
    Co do reszty - fotke zdazy mi sie pstryknac ale bez przesady.
    Muzyka - czasami ale wtedy przewaznie radio.
    Ze wzgledu na GPS cenie sobie dobra baterie.
    No i zeby telefon sie zbytnio nie przegrzewał, skoro bedzie pracować jako
    GPS na szybie samochodowej (moze biały?)

    > http://www.everbuying.net/product546054.html?utm_sou
    rce=mail_api&utm_me
    > dium=mail&utm_campaign=regular.0623&email=b2t8ZWxpem
    F6LXdAd3AucGx8MjczO
    > Q==

    Telefon z 0,5GB RAM? Obawiałbym się...