  • Data: 2015-07-03 16:35:45
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-02 o 13:56, J.F. pisze:

    > Raczej - nie maja wyboru

    Jak nie mają? Przecież są w sprzedaży.

    > A Windows 8.1 to jest do czego dobre ?

    Mi pasuje w laptopie.

    > Tablety zostaly dostrzezone przez producentow i jak widac kazdy ma w
    > ofercie.
    > Musi zostaly tez dostrzezone przez klientow, choc nie wiem - moze to
    > tylko umiejetny marketing.

    No co Ty. To absolutnie świadoma i przemyślana decyzja.

    > Badzmy realistami - MS musi zarabiac. Nie ma nic za darmo :-)

    No i?

    > A przecietny Android tak naprawde "wszystko" raportuje Googlowi ?

    A czegoś nie raportuje?

    > Raczej nie ... ale co sie dziwic ze niektorzy wybieraja CM.

    Zamiast Droida. Dziwni jacyś pewnie.

    > Oprocz wierzenia na slowo moge tez spojrzec na wyniki Nokii.

    iOSa nie zapomnij.

    > Nie, wiekszosc ludzi stwierdzila, ze Symbian jest niefajny.

    Sugerujesz, że wszyscy posiadacze Droida i iPhone'a miała wcześniej
    Symbiany?

    > Ja ich rozumiem.
    > Ba, stwierdzili ze Android jest fajny, mimo, ze szpieguje :-)

    Sądzisz że jakiś znaczący procent ma o tym pojęcie?

    > Skoro umozliwial, to by powstaly.

    Ale jakoś nie powstawały.

    > Wiec nie tedy droga. Ja chce miec kontrole nad aplikacjami - co one moga
    > a co nie.

    Przecież miałeś, w czym problem?

    > Ale bez neta wcale nie dzialala, wiec trzeba wlaczyc na stale :-)

    A po co na stałe? System sam pytał czy i co włączyć.

    > Nawiasem mowiac to wlaczanie neta mnie do pasji doprowadzalo na C6.
    > Szewskiej pasji ..

    A mnie nie. Wolę to niż totalny chaos Droida

    > Ale jakie problemy ?

    Pusta karta pamięci i brak miejsca na apki. Można kombinować z
    instalowaniem na karcie pamięci, ale widżety nie zawsze chcą działać.

    > Ze nie dzialala ? No coz, takie zalozenie.
    > Co do ktorego mam mieszane uczucia - sam tych flashy nie lubie, wiec
    > niech je skresla.
    > Ale czasem czlowiek trafi i chce obejrzec, to powinni umozliwic :-)

    > Eee ... a w Symbianie bylo jakos istotnie lepiej ?

    Było istotnie lepiej.

    > Apka sie instaluje, jakies biblioteki sciaga, potem nie usuwa, ch* wie
    > co tam rezydentnie w tle chodzi ...

    Przecież użytkownik zamykał apki, a nie system. To co miało chodzić wtle?

    > A co, tez ci sie przestal podobac ? :-)

    Nokia go zlała. Mi się bardzo podobał :-)

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,