  • Data: 2015-07-01 00:53:28
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:XnsA4C5EA59698B2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1
    > Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...
    > Co w tym smiesznego?
    > Porównujac 2.3 i 4.2 jednak sporo rzeczy poprawili.

    Jeśli już to 4.4 bo poprawili więcej

    > Znów - mozesz konkretnie.
    > Kiedys czytałem ze to sa bardzo dobre procesory.
    > Myle sie?
    > O co chodzi?

    Mało wydajne i maksymalnie "chińskie", znaczy skopiowane częściowo. Większa apka
    potrafi je zapchać. Np. Automapa+Yanosik i już się czka. To procki dobre do
    plastikowego smartwatcha i prostych telefonów, dla noobów.

    > Jakies wadliwe, czy po prostu duzo wolniejsze od tego na czym robi sie np.
    > samsungi?

    Oczywiście. Samsung ma lesze procki. Nie piszę o grach...ale też ważne. Na MTK dobra
    gra laguje na SnapDragonie nie laguje.

    > Żydz to złe słowo.

    No dobra, nie oszczędzaj...bo dzisiaj coś Ci zadziała a za następną aktualizacją już
    muli.

    > Stac mnie na to, zeby kupic cos tanszego i wypróbować. Jak sie nie
    > sprawdzi, to kupie drozszego.

    To kup coś droższego. Testów w sieci co niemiara i porównań, wystarczy poczytać a
    później postukać i samemu się przekonać. Co prawda, WSZYSTKIE telefony, które są w
    sklepie, nie mają poinstalowanych aplikacji "wymagających" ale jeśli weźmiesz pod
    uwagę benchmarki, to sporo się dowiesz.

    > Znajomy ma od roku matz&kruger i bardzo sobie chwali - do tego stopnia ze
    > wybrał taki telefon do firmy.
    > Inny znajomy ma goclevera i tez sobie chwali.
    > Oczywiscie Sx czy iP tez ludzie chwala - gdzie te róznice?

    To zależy co robią. Ostatnio oddałem znajomej starego LG, zainstalowała POU i
    Endomondo...dobrze że Facebooka nie ma i nie potrzebuje Skype, DropBoxa, OtoMoto,
    Allegro, OLX, bo po zainstalowaniu tego, telefon staje się bezużyteczny...znaczy
    nawet po zrobieniu 100 fotek galeria zaczyna mulić i czekasz...:) Nim wyciągnie kogoś
    z kontaktów, czekasz 3 dzwonki...itp. Teraz jaśniej?

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))