  • Data: 2012-02-08 07:34:46
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2012-02-06 12:52, frank drebin pisze:
    > Witam
    > Potrzebny telefon dla starszej kobiety.
    > Wymagania:
    > - nie dotykowy
    > - może być slider, klapka lub klasyczny
    > - czytelny, kolorowy wyświetlacz (ponad 2 cale) z dużymi cyframi
    > - wygodny w obsłudze i w trzymaniu
    > - sensowna bateria (tylko rozmowy i smsy a i to nie za dużo)
    > - nie psujący się ;)
    > - aparat mile widziany (ale jak już, to sensowne fotki dzienne)
    > - cena nówki na alledrogo do 400 zł ale może być też tańszy oczywiście

    Pozwolę sobie dołączyć do dyskusji, potrzebowałbym coś podobnego,
    ale dodatkowo wymagane:
    - WiFi
    - G4

    patrzyłem na Samsunga S5610 ale nie ma niestety WiFi,
    czy będziemy już skazani tylko na dotykowce?
    Widzę tu podobną dyktaturę producentów jak w laptopach,
    że można tylko panoramiczny ekran i błyszczący :-(

    pozdrawiam,
    Ryszard G.