  • 1. Data: 2012-02-06 11:52:16
    Temat: Jaki telefon?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Witam
    Potrzebny telefon dla starszej kobiety.
    Wymagania:
    - nie dotykowy
    - może być slider, klapka lub klasyczny
    - czytelny, kolorowy wyświetlacz (ponad 2 cale) z dużymi cyframi
    - wygodny w obsłudze i w trzymaniu
    - sensowna bateria (tylko rozmowy i smsy a i to nie za dużo)
    - nie psujący się ;)
    - aparat mile widziany (ale jak już, to sensowne fotki dzienne)
    - cena nówki na alledrogo do 400 zł ale może być też tańszy oczywiście

    Teściowa przez dooobrych kilka lat używała Nokię 6100 (po córce) ale już
    masakrycznie wyglada i nie ładuje, ale generalnie była z niego zadowolona.
    Przyglądałem się samsungowi S7220
    http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1539 ale mało dostępny.

    Doradzicie coś sensownego?

  • 2. Data: 2012-02-06 21:30:42
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał

    > Przyglądałem się samsungowi S7220

    Odradzam. Klawisze trochę zbyt "twarde" a te funkcyjne nietypowo (źle)
    rozmieszczone.
    Poza tym wcale rewelacyjnie w dłoni nie leży, no i po co GPS?

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-02-06 22:48:30
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-06 12:52, frank drebin pisze:
> [...]
    > masakrycznie wyglada i nie ładuje, ale generalnie była z niego zadowolona.

    http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/trak-cp-07
    0.bhtml#opis

    --
    animka

  • 4. Data: 2012-02-07 07:36:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Lut, 12:52, "frank drebin" <b...@v...pl> wrote:
> [...]
    > masakrycznie wyglada i nie ładuje, ale generalnie była z niego zadowolona.

    Dla starszej osoby, to trzymaj sie raczej Nokii - menu jest bardzo
    istotne , wysokointuicyjne i ciezko z niej sie przesiadac na inne.

  • 5. Data: 2012-02-07 15:30:45
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Maciek wrote:
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał

    > Odradzam. Klawisze trochę zbyt "twarde" a te funkcyjne nietypowo (źle)
    > rozmieszczone.
    > Poza tym wcale rewelacyjnie w dłoni nie leży, no i po co GPS?
    Dzięki za opinię.
    Gps nie potrzebny.
    Aktualna opcja po długich przeglądaniach allegro to samsung s5610.

  • 6. Data: 2012-02-07 15:36:14
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Animka wrote:

    > http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/trak-cp-07
    0.bhtml#opis

    Animka, jak to Animka :)
    Kiedy pisałem "kolorowy wyświetlacz" to nie chodziło mi o pomarańczowy a
    wielkość też miała być ponad 2 cale a nie 1,8''.
    Druga sprawa, to "starsza kobieta" nie oznacza starej babci. Taki fon jaki
    proponujesz to nie ten target.

    Ale oczywiście dzięki za zainteresowanie.

  • 7. Data: 2012-02-07 15:38:48
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    krzysztofsf wrote:

    > Dla starszej osoby, to trzymaj sie raczej Nokii - menu jest bardzo
    > istotne , wysokointuicyjne i ciezko z niej sie przesiadac na inne.

    Menu nie problem, kobieta jest bystra. Z resztą, te menu w samsungach jest
    proste.
    Co do nokii, to przejrzałem wszystkie w podanych widełkach cenowych i nic
    ciekawego nie widziałem.
    Padło na samsunga s5610.

    Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-02-07 16:31:58
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-02-07 16:36, frank drebin pisze:

> [...]
    > proponujesz to nie ten target.
    >
    > Ale oczywiście dzięki za zainteresowanie.

    A ja myślalam, że starsza kobieta to po prostu staruszka, stara babcia :-(

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-02-08 07:34:46
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > - aparat mile widziany (ale jak już, to sensowne fotki dzienne)
    > - cena nówki na alledrogo do 400 zł ale może być też tańszy oczywiście

    Pozwolę sobie dołączyć do dyskusji, potrzebowałbym coś podobnego,
    ale dodatkowo wymagane:
    - WiFi
    - G4

    patrzyłem na Samsunga S5610 ale nie ma niestety WiFi,
    czy będziemy już skazani tylko na dotykowce?
    Widzę tu podobną dyktaturę producentów jak w laptopach,
    że można tylko panoramiczny ekran i błyszczący :-(

    pozdrawiam,
    Ryszard G.

  • 10. Data: 2012-02-08 07:48:32
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard G." napisał w wiadomości grup

> [...]

    Widzę tu podobną dyktaturę producentów jak w laptopach,
    że można tylko panoramiczny ekran i błyszczący :-(

    PS:

    a może ktoś podzielić się wrażeniami z używania Nokia 5630 ?
    ale to niezbyt świeża konstrukcja?