  • Data: 2012-03-30 15:42:41
    Temat: Re: Jaki tel - final countdown
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    -popular-games-for-windows.html

    > Chcialem przekazac, ze:
    > 1. To wlasciciele WP tluka namietnie w Ptaki,

    A z czego wywnioskowałeś, że ludzie na WP w Ptaki tłuką bardziej niż na
    androidach, ajfonach i symbianach? No skąd takie wnioski?

    > zreszta to drobiazg ale
    > skoro zarzucasz to ludziom posiadajacym Androida to zajrzyj tez do
    > wlasnego ogrodka.

    Ja nie zarzucam. To zjeby takie jak kakmar wypisują, że brak darmowych angry
    birds to niewybaczalny mankament smartfonu.

    > 2. Skoro juz tak tluka Ptaki

    No jak tłuką? Skąd masz dane na ten temat w ogóle?
    (bo to co podlinkowałeś, to nawet nie ma żadnego źródła i nie wiadomo czy to
    plebiscyt czy statystki sprzedaży, statystyki grania czy najprawdopodobniej
    wybór wg gustu autora blogu).

    > na WP to poki co moga sobie pomarzyc o
    > Kosmicznych Ptakach.

    No faktycznie, bo nie mają o czym marzyć tylko o Ptakach Kosmicznych.
    Sequelu do nieciekawej gry na kibel, która każdemu się już znudziła.

    > Bardziej bolalby mnie brak sensownego odpowiednika ColorDicta wraz z
    > dobra baza slownikow co ostatecznie sprowadza sprzet z WP do roli
    > dumbfona z duzym ekranem.

    Jakim trzeba być religijnym fanatykiem, żeby pitolić że jakiś ColorDict to
    najważniejszy ficzer smartfonu. Równie dobrze mógłbyś wstawić te twoje
    Kosmiczne Ptaki zamiast ColorDict i tyle samo sensu by miało takie
    stwierdzenie.
    Generalnie to świadczy o tym, że po prostu nie masz się już czego czepić
    jeden z drugim. A potrzebujesz desperacko odwrócić uwagę od faktu, że w
    androidach podstawowe funkcje nie dzialają tak płynnie i szybko jak w WP7
    czy ajfonach.
    Nawet na przytaczanym przez ciebie nagraniu widać, że klawiatura ekranowa w
    przeglądarce z wyraźnym opóźnieniem reaguje na dotyk. Nic dziwnego, że
    jedyni bardzo zadowoleni użytkownicy androidów to posiadacze Desire Z z
    fizyczną klawiaturą, którym się w głowie nie mieści, że ekranowa też
    naprawdę może działać dobrze (w sklepach potem doznają szoku oglądając
    ajfony i WP).