  • Data: 2011-06-03 20:59:35
    Temat: Re: Jaki tani samochód dla siostry
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-03 12:01, Tomasz Stiller pisze:

    > Co to ma być za pojazd? Przeglądając oferty na alledrogo wychodzi, że za
    > 3000 można kupić wszystko i nic. Zakładam, że w tej cenie będę szukał
    > autka, które już niedługo będzie pełnoletnie. Jakie samochody po takim
    > czasie nadają się do jazdy?

    A nie lepiej coś młodszego - konkretnie myślę o Seicento.
    Są wersje ze wspomaganiem (ewentualnie można je zawsze dołożyć - jest to
    proste).

    Samochód może żadna rewelacja, ale za to nie będzie bardzo stary.
    Części tanie, konstrukcja prosta, tani serwis itp. Trzeba tylko szukać
    egzemplarzy bez korozji.

    Bo jak kupisz coś pełnoletniego, to taki samochód albo będzie wymagał
    wrzucania w niego szuflami pieniędzmi, albo szybko zmieni się
    rozpadającego się, zardzewiałego szrota.