  • Data: 2011-06-04 09:45:41
    Temat: Re: Jaki tani samochód dla siostry
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jun 2011 10:58:27 -0700 (PDT), BearBag wrote:

    >No taka corsa micra czy clio po miescie miesci sie w 8l, to 10zł w
    >kieszeni na każde 100km.

    Obawiam sie ze jak wsiade ja, to corsa zacznie palic 11, a jak
    wsiadzie kobieta w lanosa, to 9 mu wystarczy :-)

    >Teraz pewnie masz auto ze wspomaganiem, chciałbys znów jezdzić bez ?
    >Zaloże sie że już nie kupisz takiego.

    Ja nadal jestem kawal chlopa (wszerz :-( ) i byc moze nie zwroce
    uwagi.

    >Po co młoda dziewczyna ma wozić ze sobą taką kupę stali jak lanos
    >skoro w zupelnosci jej wystarczy 300kg lzejszy samochodzik

    A probowales dotrzec do jakis wiarygodnych danych, albo po prostu
    zwazyc ? IMO - w bardzo podobnej masie beda.

    >i to pewnie 3 drzwiowy.

    A to wada czy zaleta ?

    J.