  • Data: 2010-08-11 09:36:51
    Temat: Re: Jaki standardowy zoom do K10d ?
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JD <j...@g...com> wrote:

    >Smartfon - odmowa naprawy gwarancyjnej (nie dziwię się).
    >Nie chciał sie uruchomić. Wpadłem na pomysł aby pomoczyć go jeszcze
    >tydzień w czystej wodzie,
    >po czym poleżał sobie na parapecie tak ze 3 m-ce. I odżył.
    >Moczenie zaszkodziło trzem klawiszom, spadła funkcjonalność .
    >
    >Wniosek. Elektronika dzisiejszych miniaturowych komputerków jest
    >odporna na wodę.

    Dorzuce swoje 3 grosze: utopienie na ponad pol minuty na glebokosci poltora metra
    w morzu wypasionego telefonu Asusa P535. Po wyjeciu z wody szybkie wyjecie baterii
    (telefon wydawal sie byc juz martwy). Poniewaz byl to urlop na poludniu Europy, a
    srubki
    nietypowe, telefon lezal nierozkrecony tydzien na sloncu. Po powrocie rozkrecilem go,
    umylem plyte glowna w wanience ultradzwiekowej, potem jeszcze spirytusem i...
    telefon nawet sien ie wlaczal. Ale wystarczylo, ze polezal tydzien w cieplym i
    dziala.
    Prawie wszystko - slabo sciaga tylko mikrofon, ale ani ekran, ani GPS, ani WiFi ani
    BT
    nie wykazuja usterek. I tak juz od roku. A mikrofon wyglda na to, ze zalatwilem na
    wlasne zyczenie-
    - po fakcie dowiedzialem sie, ze przy myciu w wanienkach nalezy unikac bezwzglednie
    kapania tez
    mikrofonu.

    A drugi przypadek - kotek zala rutrer bezprzewodowy podczas dzialania. Zapalily sie
    wszystkie diody,
    potem zgasly i sprzet martwy. Po wymyciu plyty spirytusem i odlezeniu tygodnia,
    dziala do dzis.
    Jak sie okazuje, zalany sprzet potrafi odzyc dopiero po wielodniowym suszeniu.