  • Data: 2011-12-01 13:13:20
    Temat: Re: Jaki środek penetrujący?
    Od: "MiKhau" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak metalową "dziurę" rrozgrzejesz to średnicę zwiększa.

    Ooowlaśnie, i w tym momencie trzeba "coś w dziurze tkwiące" szybko,
    gwałtownie schłodzić.

    Może sie da, chociaż połączenie takie (np.gorące łożysko na zimny wałek)
    traktuje sie jako nierozbieralne (nie da sie wywołać na tyle różnicy
    temperatur elementów aby umożliwić demontaż)

    Ale w tym przypadku różnica temperatur to jedynie dodatek.

    Pozdr.
    MH