  • Data: 2011-12-04 11:01:48
    Temat: Re: [EOT] Re: Jaki środek penetrujący?
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-03 23:03, nazgul pisze:
    > w sumie to zapomniałem co było na początku
    > ale nie można było pojechać do mechanika (innego?) i być przy wymianie
    > świec?
    > czyba taniej by było.

    Można było. Jednak zaufałem pierwszemu mechanikowi, który stwierdził, że
    świece żarowe są zapieczone. Więc licząc na to, że użycie środka
    penetrującego może pomóc, nastawiłem się na wielogodzinną operację, tj.
    próba odkręcenia -> środek penetrujący -> oczekiwanie na działanie
    środka penetrującego -> próba odkręcenia -> itd. aż do skutku lub końca
    weekendu. Jakby się nie udało odkręcić do końca weekendu, to bym
    pojechał do mechanika, który specjalizuje się w wykręcaniu urwanych bądź
    zapieczonych świec żarowych. Ten mechanik akurat sobie liczył 50 zł za
    wymianę świecy żarowej, która się nie urwie i 250 zł za wymianę urwanej
    świecy żarowej. Analizując swój przypadek to zapłaciłbym 200 zł.
    Natomiast za klucz dynamometryczny i akcesoria, które kupiłem do
    wykręcania świec żarowych, wydałem 324 zł.
    Po całej operacji uważam, że poczucie satysfakcji, z udanej samodzielnej
    naprawy, jest więcej warte niż potencjalna możliwość zaoszczędzenia 124
    zł :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek